Medlem
DESTINY

[http://www.destinythegame.com/uk/en]
[http://www.bungie.net/en/Destiny]

Destiny till PS4 förhandsbokat ([http://www.webhallen.com/se-sv/spel/kampanjer/destiny/]) och betakod registrerad
Fler som kommer spela Destiny?
PSN ID: Craggan

Jag kommer definitivt testa, men det är inget spel jag kommer rusa ut för att spela.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag kommer definitivt testa, men det är inget spel jag kommer rusa ut för att spela.

Samma här.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Jodå, jag är rejält nyfiken och intresserad, men har inte förhandsbokat. Ännu.

Medlem

Förhandsbokade då jag ville ha en betanyckel, annars hade jag väntat lite till jag med

Medlem

Nummer ett på min "vill ha nu!" lista. Bokat och klart till PS4a, men hade hellre köpt det till PC.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

KoP
Medlem

Kommer avvakta lite. Och verkar det intressant så blir det köp till antingen 360'n eller Xbone.

Medlem

Förbokat och laddad. Blir på PS4.


signatur

Hellre hårt över än löst på mål.

Medlem

Mycket intresserad av detta men väntar nog ändå tills det är släppt och bevakar intrycken från betan mm.

Medlem
Skrivet av zzap64:

Mycket intresserad av detta men väntar nog ändå tills det är släppt och bevakar intrycken från betan mm.

Förhandsboka på en Game butik så får du en betakod i kassan och det finns inga krav på att du måste köpa det. Win-win - du får spela betan och se, älskar du det har du ett spel att hämta ut


signatur

Hellre hårt över än löst på mål.

Medlem
Skrivet av Sundeliin:
Skrivet av zzap64:

Mycket intresserad av detta men väntar nog ändå tills det är släppt och bevakar intrycken från betan mm.

Förhandsboka på en Game butik så får du en betakod i kassan och det finns inga krav på att du måste köpa det. Win-win - du får spela betan och se, älskar du det har du ett spel att hämta ut

Tack för tipset. All som vill kan få en betakod alltså. När börjar betan då?

Medlem
Skrivet av zzap64:
Skrivet av Sundeliin:
Skrivet av zzap64:

Mycket intresserad av detta men väntar nog ändå tills det är släppt och bevakar intrycken från betan mm.

Förhandsboka på en Game butik så får du en betakod i kassan och det finns inga krav på att du måste köpa det. Win-win - du får spela betan och se, älskar du det har du ett spel att hämta ut

Tack för tipset. All som vill kan få en betakod alltså. När börjar betan då?

Betan börjar tidigt 2014 står det på deras hemsida. Alla som förhandsbokar får vara med så ger det ut några koder på twitter.


signatur

Hellre hårt över än löst på mål.

jkw
Medlem

Förhandsbokat till PlayStation 4.

Några saker saknas dock:
* PlayStation 4 konsoll
* Destiny beta nedladdningsbar

Medlem

Vacklade lite efter jag sett förhandsrecensioner och avbeställde min förhandsbokning men köpte ändå Destiny några dagar efter release och ångar mig inte en sekund. Tror nog att Destinys universum kommer att växa och bli mer innehållsrikt med tiden.
Ni som spelar Destiny på PS4/PS3 får gärna lägga till mig, Craggan (PSN ID).

1
Skriv svar