Diablo 3 på PS4

Medlem
Diablo 3 på PS4

Vi som redan har köpt spelet till PS3 och vill uppleva expansionen, kommer vi få köpa det på nytt till PS4 eller blir det en liten uppgraderingskostnad som för andra spelserier? Köper man t.ex CoD Ghost, Final Fantasy 14 etc till PS3 blir det gratis eller åtminstone väldigt billigt att fortsätta spela fast PS4 versionen.

Någon som vet om detta gäller Diablo 3?

Medlem

jag har inte hört nåt om Diablo 3 om dom kommer ha en uppgraderings erbjudande eller inte men jag hoppas på det

Medlem
Skrivet av johan.falt:

Vi som redan har köpt spelet till PS3 och vill uppleva expansionen, kommer vi få köpa det på nytt till PS4 eller blir det en liten uppgraderingskostnad som för andra spelserier? Köper man t.ex CoD Ghost, Final Fantasy 14 etc till PS3 blir det gratis eller åtminstone väldigt billigt att fortsätta spela fast PS4 versionen.

Någon som vet om detta gäller Diablo 3?

Enda jag har hört är att PS4 ska få en ultimate edition av D3 och med detta verka innebära spelet + expansion i ett paket.

Inte hört något om hur det blir mer


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Så man ska få köpa spelet igen, till en Playstation konsol. Ungefär som om man skulle behöva köpa spelet igen om man uppdaterar sitt grafikkort om man är PC spelare som Victor sa i ett avsnitt nyligen. Trist att vara konsolspelare ibland

Medlem

Är ju snack för spel som FIFA etc att man kan få lägga in en mindre penning för att få spelet digitalt till ps4 om man redan har det till ps3, om detta gäller diablo3 vet jag ju självklart inte...

1
Skriv svar