Medlem
Dragons dogma

Ush vilket svårt spel..har inte kommit så långt men har någon några tips på hur man kan fixa pengar i spelet utan att abusa morots fusket...

skulle behöva lite tips på det...att tjäna pengar jag har sprungit runt som en blådåre men hittar inte så mycket pengar någonstans...

och vad e det bästa stället att lvla up på och hur gör man det på det säkraste sättet?

Medlem

Håller med om att spelet kan vara svårt på sina ställen men vet inget vettigt sätt att bli rik på för har aldrig försökt.

När jag kört fast i ett ställe har jag valt att kolla upp några side quests eller utforska något nytt område för att komma tillbaka senare när man fått lite bättre prylar och eller blivit bättre spelare.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Jag gjorde bara mainquesten och ett par sidequests, hade aldrig problem med pengar, utan man får väldigt mycket från dem

Medlem
Skrivet av Rwaat:

Jag gjorde bara mainquesten och ett par sidequests, hade aldrig problem med pengar, utan man får väldigt mycket från dem

ahh ok jag har bara gjort sido quests o dom ger inte så himla bra betalt kanske ska focusera mera på main questarna

Medlem

Det där spelet gav mig blandade känslor. Vissa stridsmoment var helt underbara. Men den otillräckliga storyn, de tråkiga miljöerna samt ens bristande möjligheter att interagera med världen gjorde helt enkelt att hela spelet kändes ganska grått.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Det där spelet gav mig blandade känslor. Vissa stridsmoment var helt underbara. Men den otillräckliga storyn, de tråkiga miljöerna samt ens bristande möjligheter att interagera med världen gjorde helt enkelt att hela spelet kändes ganska grått.

jag tycker det e helt ok men kan bero på att jag inte har kommit så långt in in i spelet än

Quake-konnässsör

Det finns massa oxar utanför huvudstaden. Jag brukade slakta alla dem får "Steak" eller vad du hette, väntade tills de blev sour. Efter det gick jag och sålde alla och fick en fin klump med pengar.

Medlem

Äh, så jäkla viktigt är inte pengar . Inte till en början iaf ^^. Senare i spelet (post game) så finns det möjligthet att farma kistor, i vilka du får ganska dyra saker som du kan välja att sälja om du vill . Pengar är mycket, men långt ifrån allt

Medlem
Skrivet av Smoo87:

Äh, så jäkla viktigt är inte pengar . Inte till en början iaf ^^. Senare i spelet (post game) så finns det möjligthet att farma kistor, i vilka du får ganska dyra saker som du kan välja att sälja om du vill . Pengar är mycket, men långt ifrån allt

jag tycker pengar e så mycket i spel så man kan pimpa sina followers lite och sig själv

Medlem
Skrivet av Bamia:
Skrivet av Smoo87:

Äh, så jäkla viktigt är inte pengar . Inte till en början iaf ^^. Senare i spelet (post game) så finns det möjligthet att farma kistor, i vilka du får ganska dyra saker som du kan välja att sälja om du vill . Pengar är mycket, men långt ifrån allt

jag tycker pengar e så mycket i spel så man kan pimpa sina followers lite och sig själv

Med att du inte behöver så mycket pengar är för du kan hitta määäängder med gear till dig och dina followers (om jag inte misstar mig så kan du hitta ALL gear i hela spelet). Vilket gör att pengarna mest är till nytta för couratives och upgrades ;). Men det är som jag tycker iaf . Ja sen köpa på sig ferrystones så fort han har inne

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Bamia:
Skrivet av Smoo87:

Äh, så jäkla viktigt är inte pengar . Inte till en början iaf ^^. Senare i spelet (post game) så finns det möjligthet att farma kistor, i vilka du får ganska dyra saker som du kan välja att sälja om du vill . Pengar är mycket, men långt ifrån allt

jag tycker pengar e så mycket i spel så man kan pimpa sina followers lite och sig själv

Med att du inte behöver så mycket pengar är för du kan hitta määäängder med gear till dig och dina followers (om jag inte misstar mig så kan du hitta ALL gear i hela spelet). Vilket gör att pengarna mest är till nytta för couratives och upgrades ;). Men det är som jag tycker iaf . Ja sen köpa på sig ferrystones så fort han har inne

jo sant men det e jo roligare om man kommer till en shopp o ser något man vill ha o kan köpa det på engång
istället för att leta efter det i världen o kanske dö en massa gånger på kuppen

1
Skriv svar