Early enlister utgåva..när drar dem pengar?

Medlem
Early enlister utgåva..när drar dem pengar?

För ett par månader sedan så valde SCEE att ta betalt direkt för alla förbokningar på psn, men jag förbokade BF1 innan dess...det är 2 dagar tills jag kan spela men dem har fortfarande inte dragit pengar.

Någon annan som förbokat på samma vis som jag?


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Såg detta på ett forum:

Skrivet av Sony:

All you need to know about pre-ordering content from PlayStation Store...
When will I be charged for my pre-order?
You will be charged two days before the expected release date. However, this may vary from product to product. Please refer to your pre-order confirmation email for details...

Jag tog bort det andra punkterna då de handlade om hur man gör återköp av förbokade spel etc så det kändes inte så relevant.

Vet inte om det gäller annorlunda på konsol så klart men man får ju hoppas att SONY fattar att folk ska ha tillgång till spelet den 18 för early enlisters. För mig drog EA pengar från mitt konto i torsdags men jag köpte spelet på PC.
Eftersom spelet går online på tisdag så kan du ju ringa till Sony på måndag om de fortfarande inte dragit pengar för jag tror det hänger mer på Sony då de lär, precis som Steam på pc, tar en bit av summan för downloadservrar etc.

Medlem

Ja dem har alltid dragit pengar ett par vardagar innan släpp. Preload börjar på måndag och 00:01 på tisdag kan jag spela. Så hoppas att dem drar på måndag.

Tack för svaret


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av bent toe:

Ja dem har alltid dragit pengar ett par vardagar innan släpp. Preload börjar på måndag och 00:01 på tisdag kan jag spela. Så hoppas att dem drar på måndag.

Tack för svaret

De har dragit pengar och de kommer att dra.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

1
Skriv svar