Funderingar kring Elder Scrolls Online.

Medlem
Funderingar kring Elder Scrolls Online.

Nu är det så att jag och en kamrat har funderingar om vad Elder Scrolls igenterligen har att erbjuda.
Lätt att kolla youtube och liknande informations källor, men det jag funderar över är hur ni som spelar eller spelat på Ps4 upplever level/end game content?

Tyvärr kan jag inte köpa och uppleva det själv ännu men som gammal mmo-kämpe från World of Warcraft kan man inte annat än att bli sugen på konsol mmo genrar.

Tipsa gärna om andra mmo genrar.

Medlem

Köpa? Är det inte free 2 play??


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Någon bör väl kunna komma med en fin do/don't lista för en ESO nybörjare?

Medlem
Skrivet av Zymac:

Köpa? Är det inte free 2 play??

Jo dom har haft månads debitering för att uppehålla servrar och patcher vilket dom valde att ta bort i våras (har jag för mig).
Självaste Spelet kostar ju en engångssumma på 599kr, sen är det en hel del mikrotransaktioner in-game .

Medlem
Skrivet av Zymac:

Köpa? Är det inte free 2 play??

Det är Buy to Play, det vill säga du köper det en gång, och därefter är det gratis att spela.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Zymac:

Köpa? Är det inte free 2 play??

Det är Buy to Play, det vill säga du köper det en gång, och därefter är det gratis att spela.

Aha, där ser man, jag trodde att det gick f2p då dom gjorde om affärsmodellen för ett tag sedan.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zoegan:
Skrivet av Zymac:

Köpa? Är det inte free 2 play??

Jo dom har haft månads debitering för att uppehålla servrar och patcher vilket dom valde att ta bort i våras (har jag för mig).
Självaste Spelet kostar ju en engångssumma på 599kr, sen är det en hel del mikrotransaktioner in-game .

Eller 139:- om man handlar på rätt ställe.

Medlem
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av Zoegan:
Skrivet av Zymac:

Köpa? Är det inte free 2 play??

Jo dom har haft månads debitering för att uppehålla servrar och patcher vilket dom valde att ta bort i våras (har jag för mig).
Självaste Spelet kostar ju en engångssumma på 599kr, sen är det en hel del mikrotransaktioner in-game .

Eller 139:- om man handlar på rätt ställe.

Härligt dela gärna med dig vart man kan beställa.
Men om vi håller oss till ämnet, dela gärna med er av era ESO upplevelser.

Medlem
Skrivet av Zoegan:
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av Zoegan:
Skrivet av Zymac:

Köpa? Är det inte free 2 play??

Jo dom har haft månads debitering för att uppehålla servrar och patcher vilket dom valde att ta bort i våras (har jag för mig).
Självaste Spelet kostar ju en engångssumma på 599kr, sen är det en hel del mikrotransaktioner in-game .

Eller 139:- om man handlar på rätt ställe.

Härligt dela gärna med dig vart man kan beställa.
Men om vi håller oss till ämnet, dela gärna med er av era ESO upplevelser.

Vet inte om man får länka i forumet. Gör en snabb googling på cd key shop, så borde det gå att hitta.

Jag har spelet själv, men tack vare mitt jobb har jag inte hunnit spela så mycket. Tycker dock om spelet hittils. Men vet inte något om endgame osv.

Medlem
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av Zoegan:
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av Zoegan:
Skrivet av Zymac:

Köpa? Är det inte free 2 play??

Jo dom har haft månads debitering för att uppehålla servrar och patcher vilket dom valde att ta bort i våras (har jag för mig).
Självaste Spelet kostar ju en engångssumma på 599kr, sen är det en hel del mikrotransaktioner in-game .

Eller 139:- om man handlar på rätt ställe.

Härligt dela gärna med dig vart man kan beställa.
Men om vi håller oss till ämnet, dela gärna med er av era ESO upplevelser.

Vet inte om man får länka i forumet. Gör en snabb googling på cd key shop, så borde det gå att hitta.

Jag har spelet själv, men tack vare mitt jobb har jag inte hunnit spela så mycket. Tycker dock om spelet hittils. Men vet inte något om endgame osv.

Aa förstår verkligen det med jobb biten, jobbar utomlands förtillfället därav skapa jag denna tråd.
Inte så lätt att hålla koll på spel som är värda att ödsla sin fritid på numera när man varken har ps4 eller tillgång till en duglig dator...

Men lite koll har man på spel med lite enklare koncept som tom clancy's rainbow six vilket jag tveklöst kommer att köpa.

1
Skriv svar