funkar inte att spela online?

Medlem
funkar inte att spela online?

Tjena!

Imorse så skulle jag spela lite battlefield:bad company... (demo) men då kommer det upp en ruta med texten: failed to connect to EA online.
jag försökte igen, men samma ruta kom upp.:(
Jag struntade i att spela battlefield så jag provade med GTA IV. men där gick det inte heller att spela online!? jag minns inte vad det stod där... det var iaf ett längre meddelande.

Jag har bredband till min kära PS3 och det funkar att andvända "playstation store" och alla andra online funktioner förutom att spela online.

någon som har stött på samma problem eller vet vad man kan göra för att fixa detta?:\


signatur

"I like turtles" /ZombieKid

Medlem
Skrivet av marcusiaf:

Tjena!

Imorse så skulle jag spela lite battlefield:bad company... (demo) men då kommer det upp en ruta med texten: failed to connect to EA online.
jag försökte igen, men samma ruta kom upp.:(
Jag struntade i att spela battlefield så jag provade med GTA IV. men där gick det inte heller att spela online!? jag minns inte vad det stod där... det var iaf ett längre meddelande.

Jag har bredband till min kära PS3 och det funkar att andvända "playstation store" och alla andra online funktioner förutom att spela online.

någon som har stött på samma problem eller vet vad man kan göra för att fixa detta?:\

Battlefield: Bad Company beta inte demo.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

jo! demo faktist =D


signatur

"I like turtles" /ZombieKid

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av marcusiaf:

Tjena!

Imorse så skulle jag spela lite battlefield:bad company... (demo) men då kommer det upp en ruta med texten: failed to connect to EA online.
jag försökte igen, men samma ruta kom upp.:(
Jag struntade i att spela battlefield så jag provade med GTA IV. men där gick det inte heller att spela online!? jag minns inte vad det stod där... det var iaf ett längre meddelande.

Jag har bredband till min kära PS3 och det funkar att andvända "playstation store" och alla andra online funktioner förutom att spela online.

någon som har stött på samma problem eller vet vad man kan göra för att fixa detta?:\

Battlefield: Bad Company beta inte demo.

Grymt imponerad över hur du kan sitta och uttala dig om saker du inte vet någonting om. Pajjas.

Medlem

heh ...

ni behöver inte bry er om den här tråden mer... om nu någon gjorde det
Det funkar iaf att spela online nu


signatur

"I like turtles" /ZombieKid

Inaktiv
Skrivet av marcusiaf:

heh ...

ni behöver inte bry er om den här tråden mer... om nu någon gjorde det
Det funkar iaf att spela online nu

Det var väl skönt att höra Sony kanske gjorde några uppgraderingar eller nått?

Spela på nu

Medlem

Asså jag tror inte att det går att spela online på demos/beta.
Det är för att du ska köpa det.

Medlem
Skrivet av Zefisu95:

Asså jag tror inte att det går att spela online på demos/beta.
Det är för att du ska köpa det.

Det är upp till utgivare/utvecklare att avgöra om ett demo/en beta ska ha stöd för online mp, i fallet bf:bc har de valt att inkludera multiplayer.

Medlem

I detta fall är det ett demo inte beta, å ja det finns multiplayer.


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

Medlem

läs manualen där står det att man ska fortsätta ps3an i dmz i routern då funkar allt utmärkt.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

1
Skriv svar