FZ:s folding@home-lag

Medlem

Är med nu!


signatur

i dont know why, But i am known as a liar and a troll. So dont trust me

Medlem

Då var man med som FeeAC , tog ett tag men nu är jag med och satsar på att vara på top 10 listan innan jul i gruppen


signatur

// FeeAC

Medlem

nu foldar jag för fullt i fz laget...

Medlem

Joinat FZ Gruppen med namnet Petah

Medlem

Sådär, nu är jag med


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Hihi, jag leder


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv
Medlem

kan jag spela och folda samtidigt?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv
Skrivet av v1ctory:

kan jag spela och folda samtidigt?

Tyvärr, det tror jag inte. Folding@home är som ett "spel" eller ett program i sig.
När du foldar med PS3:an så är den upptagen med att utföra en massa komplicerade uträkningar och simulationer, och att spela samtidigt går nog inte.

Medlem

hur många arbetsenter har ni gjort klart?!

Inaktiv
Skrivet av FunnX:

hur många arbetsenter har ni gjort klart?!

Enligt länken från det allra första inlägget i denna tråd så är laget uppe i 7053 enheter.

Medlem

Hur ligger det till med världsrankingen?

Medlem

vad är detta? Har något som heter Playstation life eller nått i den stilen, är det samma sak som det ni pratar om?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

vad är detta? Har något som heter Playstation life eller nått i den stilen, är det samma sak som det ni pratar om?

Playstation Life är tydligen som folding@home, fast uppdaterat.
Jag är faktiskt lite osäker hur det nya programmet funkar, men det ska finnas en viss foldingfunktion i det programmet. Jag saknar de där siffrorna i hörnet som visade vad som hände just då. Nu är det en uppdaterat glob med nyheter här och var

Skrivet av einfrcl:

Hur ligger det till med världsrankingen?

Enligt länken i första inlägget i denna tråd så ser det ut såhär just nu: 2224 of 143883. Ganska nice 8)

Medlem

tryck fyrkant så kan ni switcha till foldingen för statistiken som gamla hade..

Medlem
Citat:

Enligt länken i första inlägget i denna tråd så ser det ut såhär just nu: 2224 of 143883. Ganska nice 8)

sweclockers.se ligger på plats 40 i världsrankingen så för sveriges del så vore det häftigt om alla enades under deras fana.

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

tryck fyrkant så kan ni switcha till foldingen för statistiken som gamla hade..

Tack för tipset. Jag ville ha det gamla utseendet. För fler som undrar hur man gör så håll in fykant och välj vad ni vill ha.

Medlem

Foldar GPU för SweC.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

00a
Medlem
Skrivet av SWEBarb:

http://fah-web.stanford.edu/cgi-bin/main.py?qtype=osstats

visar ju bara hur kraftiga alla ps3or är tillsammans, inte ens alla windows burkar presterar ens i närheten i antal TFLOPS

Du har ju inte räknat med prestandan från GPU'erna. för tillfället är det 1/4 så många NVIDIA GPU'er som det är PS3'or. och de har båda ca 1700.

Medlem
Skrivet av Joel1992:
Skrivet av SWEBarb:

http://fah-web.stanford.edu/cgi-bin/main.py?qtype=osstats

visar ju bara hur kraftiga alla ps3or är tillsammans, inte ens alla windows burkar presterar ens i närheten i antal TFLOPS

Du har ju inte räknat med prestandan från GPU'erna. för tillfället är det 1/4 så många NVIDIA GPU'er som det är PS3'or. och de har båda ca 1700.

Och sen finns det en hel del ATI-GPU'er också, och antagligen är det ändå fler PS3or som foldar.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

ja e inne nu


signatur

Play 2 win!! on PSN: OdLuKnow is da name!!

Medlem

Lämnar nu FZ's Foldinglag och hjälper Sweclockers istället.
Fritt fram för Yonaz att åter ta över tronen

Medlem

Hade jag inte redan hoppat på ett lag så hade jag lätt joinat FZ.


signatur
Medlem

En liten platsuppdatering: FZ ligger på plats 2.246 av 154.526 nu... Go FZ!!

Medlem

kan man vara i mer än ett lag samtidigt? hade egentligen tänkt å joina SweC eftersom jag är sweclockare i grunden

men vill samtidigt supporta mitt andra hem Fz =/


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

jaha gå har man gått med i fz as folding lag

ps3an kan man ju inte längre uppdatera eftersom man kör linux så då får den göra lite uträkningar för veteskapen istället


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

12
Skriv svar