God Of War Collection

Medlem

Okej, säg gärna till när du får den.

Medlem

Fick mitt från webahallen idag. Tur att man är ledig i morgon så man hinner spela


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Står att dom har fått in det på lager nu så förhoppningsvis skickar dom det i morgon så får vi se hur lång tid det tar!

Medlem

Angående demot av GOW3 så är det bara vissa butiker/leverantörer som ger bort en nyckel.

Fick det svaret av webhallen då jag inte fick någon.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Vad jag läst så har Sony missat lägga i lappen hälften..

http://forums.godofwar.com/t5/God-of-War-Collection/NO-DEMO-W...

Medlem

Sådär! Nu har jag äntligen fått mitt från axlmusik efter ~3 veckor!

Medlem

Är det bra?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Är det bra?

Ja, det är fortfarande två helt grymma spel och de ser bättre ut än någonsin

Medlem

Grymt, längtar tills min kommer ska bli riktigt intressant att testa spelen. Fick meddelande från Axelmusic i måndags att det var skickat och klart så hoppas jag får det nästa vecka!

Medlem

Har fått det och min GoW3 kod fanns däri, demot var nice som fan GoW1+2 var så bra i 60fps + 720p


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Fick mitt ex ifrån spelbutiken.se för ett par dagar sedan. Tyvärr bara hunnit påbörja 1an. Men jag är kalas nöjd som får chansen att lira igenom dessa två titlar som jag helt skippade till PS2, innan del 3 kommer ut. För övrigt låg koden till E3 demot för del 3 i fodralet på mitt för er som undrar.


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Medlem

hemsidorna där det står att ingen nyckel följer med så följer det väl inte med någon. men där det står att de följer med borde det följa med, annars får man ju be om en. eller inte be, tvinga fram en.

Inaktiv

Hejsan, jag undrar när God of War Collection släpps som EU version. Kommer den vara billigare och kommer det finnas några skillnader. Tacksam för svar

Medlem
Skrivet av Blomman1992:

Hejsan, jag undrar när God of War Collection släpps som EU version. Kommer den vara billigare och kommer det finnas några skillnader. Tacksam för svar

Inte sett något bekräftat, men jag skulle säga att den antagligen släpps nu i januari och att den kommer vara dyrare än i amerikanska butiker (säg 400-500:- istället för 300:-) utan några skillnader på innehållet utom eventuell lokalisering för våra tyska, franska och spanska vänner.
Jag har inga källor alls, det här är bara mina egna gissningar.

Medlem
Skrivet av Blomman1992:

Hejsan, jag undrar när God of War Collection släpps som EU version. Kommer den vara billigare och kommer det finnas några skillnader. Tacksam för svar

Kan ju säga att 335 kr från axelmusic inte är speciellt dyrt. Dock fick jag ju vänta 15 dagar, men sak samma, hade mkt annat att lira iaf


signatur

Save thy self, because nobody else will.

12
Skriv svar