GT5 = Grymt bra spel, förutom dessa SKIT SAKER!! FÖR FAAAN PD!!! :@

Medlem
Skrivet av Red_Gr3mlin:

Skrev lite fel såg jag nu när jag läste det du skrev:

Ang inställningarna av bilden (för att få bort jaggies m.m) som kan funka:

Du kollade TV menyn tolkar jag det som? dvs inställningar för Tv,n?

Det jag syftade på är att I SPELET så finns det ett alternativ.
Gå till options, sen screen settings, där bör det stå något som
sharpen/soft/och ett tredje alternativ. Testa det.

Kan oxå vara i Option / längst ner / mitten alternativet /

ang musik: Du vet väll att du kan ha costum soundtracks? : )
Själv gasar man runt i Enya och Metallica.

killzone 2 = Ruggig grafik. Älskar den
( va bara tvungen att svara på det oxå )
men håller med att efter 5 år varav gt varit i utveckling 3 av dom så tycker man att PD skulle lärt sig hur man gör dessa saker nu.

och ang om dina driving skills ökat irl?
Det har mina gjort va ute och körde med polarens automat igår :P.

Jaha. Provat även det men jag kan testa igen. Skadar ju inte att testa. Dock tror jag patchen är en god smärtstillande medicin.

Jag är på god väg till level 20. Trimmade skiten ur en Subaru Impreza WRX STi -97 som satan, och med den bästa växellådan. Det är pinsamt lätt att jag nästan varvade de andra Ska försöka varva de med min andra söndertrimmade bil, Honda NSX, också -97. Den är snabbare än Subarun men har sämre grepp, så man måste låna lite skills från The Stig och hoppas att det går hem.

Medlem

Lite off topic men jag har en fråga

Är inte så erfaren med dessa sorts spel, men har blivit riktigt sugen på GT5. Nu till min fråga! Kan GT5 avnjutas med handkontroll? Eller är det en mardröm jämfört med en ratt och så? Då jag inte är riktigt säker på spelet vill jag inte lägga massa pengar på ratt än!

Tack på förhand!

Inaktiv

Imo så kan Gt5 givetvis avnjutas med en handkontroll.
Det är till och med enklare (imo) att drifta med en handkontroll än med en ratt om du är ute efter att bygga en drift bil.
(eller så är det kanske inte bara jag som lärt mig fullt ut att drifta med min ratt och min a8)

Dock ska det sägas att om du kör gt5 med ratt så är det en oerhörd kör känsla du får. Du känner varje gupp i vägen varje skarv i gatan och varje vikt förändring i bilen.

Så mitt råd, köp gt5 samtidigt som du sparar till en ratt eller önskar dig en i julklapp, du lär inte bli besviken, snarare chockad

Ses på banan, om du inte ser en rå trimmad R8a köra förbi för då har jag sätt dig först : ).


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

12
Skriv svar