Har playstation MOVE :D! Ska testa det med RUSE och MAG! kommer med review senare!

Inaktiv
Har playstation MOVE :D! Ska testa det med RUSE och MAG! kommer med review senare!

Har än så länge testat pingis demot och frisbie?
(stavade jag rätt?)

Och kan säga så här: Precitionen är Spott on. SJUUUUKT skön kännsla.

Alla som tvivlar på move! KÖÖÖÖP det!
Sjuuuuukt kul och sjukt precis!


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

spelade upp mig till gold leaugue i pingis första kvällen (i förrgår) har fortfarande träningsvärk haha är oxå imponerad av känslan move ger, iaf i sports champions, Tiger Woods 11 är inte lika imponerande dock

Inaktiv

Aaah haha pingis e fan gaaalet.

Har fan stukat handleden tror jag XD hahah.
Men seriöst, pingis e ju helt sjukt kul, måste ju köpa hela liret så fort jag har cash. ( dvs på fredag )

Har dock total fastnat i "the shoot" så mycket gamla arcade shooter vibbar så det är galet. Givet köp det med.

Trodde inte att move skulle vara så här kul för att vara ärlig, men shiiiit vilken grej det är!.. sony har nått stort på G här.

Kan knappt vänta på kz3 / socom.

Testade RUSE men kontrollen dog, men det jag märkte va att det kommer nog ta en hel del tid att vänja/lära sig vid det.

Är som att lira villket strategi spel som hällst med mus förutom att du vifftar med den i luften istället.
Men det är samma precition så det är helt underbart.

Men så fort man gjort det så tror jag det kommer äga totalt.

Ska spela lite minigolf nu och sen rita lite i beat scetcher lol..
Gör ju sååååååå fina bilder .,,,,, eller inte hahaha XD

Vad heter du på psn gambe så kan jag adda upp dig


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Nej tack, jag har redan ett Wii. Det kanske kan bli ett köp om ett år eller liknande då priset har gått ner.

Medlem

Sitter med min move på jobbet.. bara väntar på att få gå hem.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Fan fick inte mina grejer från webhallen, fast det skickades igår... trött jag blir.

1
Skriv svar