Hur slutade det för dig på heavy rain? (Spoilers!)

Medlem
Hur slutade det för dig på heavy rain? (Spoilers!)

Här kan vi alltid skriva av oss hur alla våra äventyr i heavy rain slutade. Skriv dem i spoiler ( [.spoiler]Här skriver du texten som innehåller spoilers [./spoiler] utan punkterna)

Snabbt i början så började jag misstänka många som antagligen är meningen. Men jag insåg att privatdetektiven var alledes för normal så jag började misstänka honom. Då jag var ethan så valde misslyckades jag med att gå igenom kraftverket eller vad det nu än heter.. Jag skärde inte av mig fingret eller tog självmord med ethan.

Jag lät tyvärr horan dö i vattnet då jag räddade privatdektetiven. Alla förutom just privatdetektiven. Enligt mig själv så misslyckades jag rätt så stort. Jag hoppade ner med journalisten i ett fönster. Ethan tog självmord. FBI-snubben dog utav drogerna (antar jag). Med andra ord så räddade jag inte shaun.

Medlem

Jag räddade sonen, Ethan blev ihop med Madison, detektiven blev nerslagen från en kran och FBI-killen deppade ihop och slutade på FBI


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Ingen annan som klarade spelet :P?

Medlem

jo men det var ju länge sen, kommer nog inte ens ihåg mitt första slut, en dog var det alla fall..

Medlem

Jag fick nån slags happy ending när jag klarade det.
Hade tänkt försöka få perfect crime trophyn/slutet senare, men orkade inte spela igenom det igen innan jag lämnade tillbaka spelet till en kompis. Det verkade lite ballt.

1
Skriv svar