LittleBigPlanet! SÅ OOOOTROOOOLIGT J*VLA COOOOOOLT!

Medlem
LittleBigPlanet! SÅ OOOOTROOOOLIGT J*VLA COOOOOOLT!

Hade inte hört talas om LittleBigPlanet till PS3 förrän alldeles nyss! Verkar vara ett helt underbart spel! Kan inte tror att det är sant att denna typ av spel överhuvudtaget kommer att finnas. Har bifogat en länk till en film som är ca 10 minuter lång och det dom visar verkar ju vara helt otroligt roligt. Ni som inte orkar titta på hela filmen kommer att ångra er, jag lovar:

http://playstation-3.se/games/LittleBigPlanet/movies/

Det som är ju så förbannat roligt är att andra spelare kan spela dom banor man bygger och ge kommentarer och betyg. Och att det hela sker med en så underbar dynamik och fysik.

:heart::heart::heart::heart::heart:


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Inaktiv

Du är inte den enda som längtar efter det här spelet, tro mej :D:D


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem

Yup, ser väldigt nice ut. Man måste nästan legat under en sten och sovit för att missa detta ;P Det var ju i sammavända som när home presenterades ju hehe

Medlem

Jo, detta längtar jag verkligen efter. Hur coolt som helst. Kan fortfarande inte få theme-melodin ur huvudet, ca några månader efter.

Medlem

/me har legat under en sten och sovit..

Verkar rätt coolt särskilt när man kör med andra.

Medlem

nej ser inget speciellt i detta.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

coolt,
gutt att man skaffade ps3 igår

Medlem
Skrivet av Tony:

Jo, detta längtar jag verkligen efter. Hur coolt som helst. Kan fortfarande inte få theme-melodin ur huvudet, ca några månader efter.

Haha, den där melodin har fastnat i min skalle oxå .

Flakmonkey
Skrivet av Vantskruv:

Hade inte hört talas om LittleBigPlanet till PS3 förrän alldeles nyss! Verkar vara ett helt underbart spel! Kan inte tror att det är sant att denna typ av spel överhuvudtaget kommer att finnas. Har bifogat en länk till en film som är ca 10 minuter lång och det dom visar verkar ju vara helt otroligt roligt. Ni som inte orkar titta på hela filmen kommer att ångra er, jag lovar:

http://playstation-3.se/games/LittleBigPlanet/movies/

Det som är ju så förbannat roligt är att andra spelare kan spela dom banor man bygger och ge kommentarer och betyg. Och att det hela sker med en så underbar dynamik och fysik.

:heart::heart::heart::heart::heart:

Fråga... läser du våra nyheter överhuvudtaget?

Inaktiv

såvitt jag vet så har ni bara haft en nyhet om LBP och det var 18:e maj så det är lätt att missa om man är borta en dag


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Fråga... läser du våra nyheter överhuvudtaget?

Jodå, jag läser era goa nyheter nästan varje dag. Man blir ju så överöst av dom så säkert missar man några intressanta nyheter emellanåt. Och tyvärr vill jag säga att Impact har en lite poäng i sitt inlägg. Ändock tummen upp för FZ. <---(eller är det här långfingret upp?)


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

mmmm, det där såg riktigt roligt ut, otroligt hyper gulligt måste jag säga, synd bara att man inte har PS3...

Medlem

ser faktiskt härligt ut.

Inaktiv

när det blir ett inköp av ps3:an så MÅSTE det bli ett inköp av detta, Ser ju SKKIIIiiittt härligt ut!


signatur

My way is better than yours :D

Inaktiv

kan man köra online på detta?

Medlem

ja så klart.

[edit]
Jag tänkte på en sak, i videon, precis i början så står han under Video, och då ser man rörlig bild på alla klipp han har där... så får inte jag det! hur får man det så?

Inaktiv

Little Big? Det går ju inte ihop. Ungefär som att säga Fet Smal, Dum Smart, eller Röv Ansikte.

Flakmonkey
Skrivet av LittleWillyFromPhilly:

Little Big? Det går ju inte ihop. Ungefär som att säga Fet Smal, Dum Smart, eller Röv Ansikte.

Oxymoron kallas det för och används hela tiden - pojkflicka tex

Inaktiv
Skrivet av Cyberz:

ja så klart.

[edit]
Jag tänkte på en sak, i videon, precis i början så står han under Video, och då ser man rörlig bild på alla klipp han har där... så får inte jag det! hur får man det så?

spela upp klippet, tryck trekant och välj "gör ikon"


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem
Skrivet av impact:
Skrivet av Cyberz:

ja så klart.

[edit]
Jag tänkte på en sak, i videon, precis i början så står han under Video, och då ser man rörlig bild på alla klipp han har där... så får inte jag det! hur får man det så?

spela upp klippet, tryck trekant och välj "gör ikon"

coolt. thx

Inaktiv

Och Sony blev just 5900 kr rikare...

Medlem
Inaktiv

Ser riktigt nice ut! Någon som testa det än o kan säga lite mer om dè ? =D

Medlem

inte släppts än

Inaktiv

Okej, när har de release?

Medlem

Början av nästa år

Inaktiv

Japp ett spel man måste ha...


signatur

Kaxelina har ordet.

Medlem

Kommer bli ett givet köp

Medlem

Omg, såg riktigt J*vla kul ut!


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Hänger inte riktigt med. Vad går spelet ut på, plattforms hoppande? Ge mig gärna mera info

12
Skriv svar