MAG - Vilket lag spelar du i?

Medlem
MAG - Vilket lag spelar du i?

Jag har nu beställt Mag, men jag vet inte riktigt vilket lag jag ska välja ännu.
Därför tänkte jag att vi kanske skulle skapa en tråd där alla Fragzones forumiter som spelar Mag skriver vilket lag de är med i och deras Psn-namn.
Det kan hjälpa alla nykomlingar att välja ett lag med bekanta namn som man kan lira med.

Jag ska försöka uppdatera en lista här uppe så ofta jag kan!

Raven

FZ: Aiek PSN: Aiek
FZ: Nielsen PSN: Suprehn
FZ: Jozo PSN: Jozo90

S.V.E.R

FZ: Bent toe PSN: Bent_toe
FZ: Xzet PSN: Dashylk
FZ: Lotzym PSN: Syversson
FZ: ForrestFox PSN: ?
FZ: Bumbi85 PSN: Bumbi85
FZ: SeniiL PSN: SeniiL

Valor

FZ: Jojon PSN: zhapp
FZ: Red_Gr3mling PSN: Red_eyes_Gremlin
FZ: redmac PSN: xiked
FZ: DemoDemo PSN: Demodemo222
FZ: sh333p PSN: xsh333px

Medlem

SVER for the win!


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Raven spelar jag i.
Aiek heter jag på psn, kan väl skriva aiek på fz också om du så vill ^^

Medlem

psn: zhapp och spelar valor !

Inaktiv

Spelar med valor .

psn: Red_eyes_Gremlin


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

S.V.E.R

Psn : Dashylk

Medlem

VALOR!!

PSN: xiked
Samt läs vad jag skrev på min blogg om hur MAG kan inspirera till god teamwork:

http://www.fz.se/bloggar/klockren/20100131/info-handelse-i-ma...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Bra skrivet

Det han sa stämmer verkligen!
Älskar det här spelet: Varje match känns verkligen som en action movie!

Min historia från igår som hände mig på "The battlefield i M.a.G"

Hade slagits för VALOR mot S.V.E.R i en av dom stora matcherna och va helt slut i huvudet efter allt röj så jag bestämde mig för att köra lite 32 vs 32 (tränings matcherna)

Så ställer mig i kö och kommer in i ett spel efter bara några sec.
Inser snabbt att jag är den enda i våran squad som är av hög rang och får en "stolt känsla" av att nu hänger allt på mig mer eller mindre.

Matchen startar och pågår i kanske 10 min innan jag upptäcker en från min pluton som säger att han ser vågor av fi komma mer vid dom gröna tälten på vänster flanken och han är själv och behöver hjälp.

Jag som är på andra sidan på höger flanken ställer mig up från mitt gömställe och sprintar över, springer förbi döende soldater, granater och hör hur kulor flyger förbi mitt huvud när jag rusar fram mot hanns position.

Kommer dit och ser på radarn att han mycket riktigt ligger själv i ett hörn, men fortfarande vid liv, men när jag kommer närmare och ser ner över hanns position så inser jag att om inte jag gör något så kommer han dö, han har 3 fi som rycker fram mot hanns gömda position och det är bara en tids fråga innan dom hittar han och dödar han.

Så jag tar min plats och börjar pricka av folk.
På g av min stabilisator i vapnet och mitt 4x scope så faller 2 av soldaterna som är närmast han fort. Ser hur han tittar på mig genom scopet och vet att han känner förmodligen " tack =), bra skjutet "

Men det är flera på G ner mot tälten från Fi bas så jag säger till han att forts pressa framåt undertiden som jag ger täckande eld.

Och så forts det, han tog sig framåt en bit i taget undertiden som jag låg och gav han targets och tog ut folk själv som han inte såg.

Tyvär slutade vårat teamwork med att det sista jag såg av han va en explosion där han stog och strax efter så förlorade vi matchen.

Men i kortfattat : MAG e underbart!


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

S.V.E.R

Psn : Syversson

Medlem

Känner mig lite ensam här va :P?
Förresten så heter det MAG och inte M.A.G

Medlem

Jag funderar på att välja Raven (ligger mellan dem och Sver), så då slipper du vara ensam

Och jag får väl ta och ändra titeln då...

Medlem
Skrivet av Red_Gr3mlin:

"en lång underbar berättelse"

*applåd* Det där visar att MAG är någon alldeles extra. Teamwork i detta gigantiska spel gör MAG till något unikt!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag funderar på att välja Raven (ligger mellan dem och Sver), så då slipper du vara ensam

Och jag får väl ta och ändra titeln då...

Det är bra de ;). Då kan vi ta å lira lite.
Men måste säga att första läget 32 VS. 32 också har väldigt mycket teamplay. Många börjar lära sig och pressa. Så det blir väldigt olika spel hela tiden i samma match.

(Förresten måste jag skryta lite, det var i början av en match, såg väldigt många fiender på en kant och kastade en granat, kastade sedan en till för att det var väldigt många där och fick in 5 kills + 1 assist).

Har faktiskt inte spelat något annat spel som kan ha teamplay som mag har.

Edit igen - Språkpolisen här igen, xzet stavas xzet och inte xset

Medlem
Skrivet av God Jul Hälsningar Aiek:

Edit igen - Språkpolisen här igen, xzet stavas xzet och inte xset

Hehe tack tänkte påpeka det sj

Måste brätta om en incident då vi skulle sno Ravens högteknologiska fordon, vi hade bara en till att sno, jag bevakade en av väghindrena som vi nyss sprängt. då jag hör hur en av mina kamrater som nyss stulit ett av fordonen är i behov av assistans då han är jagad av en fiende fordon, jag har ingen RPG eller nått liknande, de jag dock har, är en av våra apc som står brevid mig.

Jag fattar ett snabbt beslut att ta denna för att kunna hjälpa min kamrat, när jag väl ser honom upptäcker jag att jag har ju ingen vid kanonen, och jag kände påmig att jag skulle gör sån stor nytta om jag bytte till kanonen.

Så jag trycker gasen i botten och ger fi en redig tackling i sann Douglas Murray stil och min kamrat kan glatt ta det stulna fordonet till "Echo Papa"

Xzet :heart: MAG

Inaktiv

tjena alla nu har jag införskaffat det men vet dock inte vilken jag ska joina mellan Valor o S.V.E.R.
Hursomhelst så adda jag er alla på min friendlist^^


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Xzet sorry för det, har ändrat nu så att det stämmer.

Demodemo, hur ska jag då kunna lägga in dig där uppe om jag inte vet vilket lag du spelar i?

Medlem

Blev RAVEN för min del. Det Europeiska laget så att säga

Medlem

Forrest wwwwhyyyyyyy!! vänta nu, har du en ps3:a nu?

Medlem
Skrivet av Xzet:

Forrest wwwwhyyyyyyy!! vänta nu, har du en ps3:a nu?

Yepp,, skaffade en i mellandagsrean

Medlem

ForrestFox och Demodemo, vad heter ni på PSN?

Medlem
Skrivet av ForrestFox:
Skrivet av Xzet:

Forrest wwwwhyyyyyyy!! vänta nu, har du en ps3:a nu?

Yepp,, skaffade en i mellandagsrean

Och det säger du nu!?

Medlem

Har en fråga till Raven å Valor? vinner ni nön gång?

När jag satt å spela igår så vann S.V.E.R 9/10 gånger på Sabotage och Acquisition da:) och det är typ samma idag mä

Medlem

Av det jag har läst så är banorna riktigt obalanserade just nu! S.V.E.R har de överlägset bästa defensebanorna, vilket gör så att de får ett försprång i skuggkriget... Det går riktigt hett till på det officiella forumet om det!

Medlem

hehe! aa va inne å läste på forumet! alla va itte så nöjda^^

Inaktiv

S.v.e.r base <3 love it bästa ställena att försvara o grinda xp

Men nu är det så jag är valor pågrund av grupptryck haha xD
Btw jozo under alla mina forum inlägg så står det mitt psn: Demodemo222


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Obs: Jag bytte lag över till S.V.E.R pga av Xzet

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Obs: Jag bytte lag över till S.V.E.R pga av Xzet

Medlem

Är det verkligen ingen förutom Aiek som lirar som Raven? Det är nämligen det laget jag är sugen på att välja, men om ingen lirar som det så lär det bli SVER...

Medlem

Även jag spelar Raven.

Inaktiv

alltså varenda jävel på ps3.se forumet spelar som SVER och det är enda laget jag hatar, vill inte springa omkring som en uteliggare liksom

ser ut som man får ta sig hit för o hitta lite folk o lira med, kör VALOR så bara till o adda på psn om ni e spelsugna! kör givetvis me mic

psn: xsh333px

12
Skriv svar