Metro Redux till ps4

Inaktiv
Metro Redux till ps4

Är lite sugen på detta men samtidigt kommer ju Destiny snart också så frågan är om man ens kommer spela klart båda spelen? Ni som har spelat dem på PC, är det värt pengarna? Är Metro-spelen bra?

Har hört blandat om dom nämligen så jag är lite tveksam...

Medlem

Metro Redux är två spel i ett.
Beroende på hur snabb du är så hinner du kanske spela klart. Kör du 16 timmar om dagen ska det inte vara problem men har du jobb så tror jag du hinner MEN har du jobb och familj tror jag du är körd.

Om du tvekar vänta på Destiny och köp sedan Metro Redux till billigt pris när det släpps på PSN rea för 50kr eller något sånt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Metro är definitivt värt att spela. Om du har tid att spela klart det eller inte kan bara du svara på. Jag vet inte hur ditt schema ser ut.

Och som marcus8958 redan skrivit så behöver du ju inte köpa spelet just nu. När du tröttnat på Destiny så finns Metro Redux kanske till ett budgetpris.

Medlem

Spelen är ju uppdelade på PSN tror det är 150-200kr per del så du inte behöver köpa båda innan destiny kommer ut.

Medlem

Vad är det som säger att man inte kan spela fler spel samtidigt? Det kan alltid vara skönt med lite variation så man inte nöter slut på ett spel direkt.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Inaktiv
Skrivet av Puscifer:

Vad är det som säger att man inte kan spela fler spel samtidigt? Det kan alltid vara skönt med lite variation så man inte nöter slut på ett spel direkt.

Sant såklart. Men jag tror jag väntar in någon prissänkning.

Köpa ett i taget på PSN var ju rätt smart också.

Medlem
Skrivet av eatem:
Skrivet av Puscifer:

Vad är det som säger att man inte kan spela fler spel samtidigt? Det kan alltid vara skönt med lite variation så man inte nöter slut på ett spel direkt.

Sant såklart. Men jag tror jag väntar in någon prissänkning.

Köpa ett i taget på PSN var ju rätt smart också.

Jag kan iaf säga att båda Metro-spelen är riktigt bra. Den som gillar FPS med bra story och stämning gillar nästan garanterat Metro.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av eatem:
Skrivet av Puscifer:

Vad är det som säger att man inte kan spela fler spel samtidigt? Det kan alltid vara skönt med lite variation så man inte nöter slut på ett spel direkt.

Sant såklart. Men jag tror jag väntar in någon prissänkning.

Köpa ett i taget på PSN var ju rätt smart också.

Som jag skrev i en annan tråd tidigare så finns det på wowhd.se för 255kr och när du klarat spelet kan du slänga upp den på tradera för 250kr. Går just nu för ca 350kr på tradera men det tar lite tid innan man får spelen från wowhd.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av eatem:
Skrivet av Puscifer:

Vad är det som säger att man inte kan spela fler spel samtidigt? Det kan alltid vara skönt med lite variation så man inte nöter slut på ett spel direkt.

Sant såklart. Men jag tror jag väntar in någon prissänkning.

Köpa ett i taget på PSN var ju rätt smart också.

Som jag skrev i en annan tråd tidigare så finns det på wowhd.se för 255kr och när du klarat spelet kan du slänga upp den på tradera för 250kr. Går just nu för ca 350kr på tradera men det tar lite tid innan man får spelen från wowhd.

Ah, jag köpte det idag på min lokala affär för 389:- Kunde inte motstå. Vill ju ha dom nu ändå så och tanken är att då kan jag sälja skivan sen. Hoppas det är skoj nu

1
Skriv svar