MMA, WRC2010 och Lara Croft på PSN nu!

Medlem
MMA, WRC2010 och Lara Croft på PSN nu!

Tänkte bara uppmärksamma alla på att nu finns det lite nytt stuff på PSN, inte minst demos av EAs MMA och WRC2010 samt även det där nya lara croft spelet.

Då vet ni


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Du glömde det mest intressanta. Castlevania: Lords of Shadow demo finns också att slanga hem

Medlem

Demot på Castlevania gav enorm mersmak. Blir nog ett inköp på releasedagen av det.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Satt och log genom hela Castlevania demot, God of War 3 släng dig i väggen

Medlem
Skrivet av Shirken:

Satt och log genom hela Castlevania demot, God of War 3 släng dig i väggen

Demot på Castlevania är en dålig God of War-klon var det intrycket jag fick


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Vart positivt överraskad av WRC!
Trodde det skulle vara betydligt lättare men...
Bra trots något stum Force Feedback.:up:

Medlem

Har inte hunnit testa det med ratten själv, bara med handkontroll men det verkar mycket mer lovande än jag förväntat mig!

Kanske blir detta mitt komplement till GT5! Karriärläge som rallyförare samt online säsonger!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

EA MMA är nu avbokat... det var inte för mig.
Precis som Edd1e blev jag glatt överraskad av WRC... och det kan nog bli ett köp... lite tråkig ljussättning, lite för lite blooming/skaprare kulör.. men samtidigt riktigt realistiskt och brutalsnabb fartkänsla.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Oki, för mig vart det tvärtom med MMA, jag har varit skeptisk enda sen jag hörde om det, men ju närmare release dessto med överraskad och demot gjorde mig säker, jag köper dag1. Känns mycket roligare att spela än UFC!
Tror inte jag köper WRC innan GT5, blir nog ett köp senare i vinter. Då GT5 släpps kommer jag endå inte ha tid med något annat spel på ett tag


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Jösses, vet inte om det beror på att det är lääänge sedan man lirade ett rallyspel eller vad men var inte WRC demot fruktansvärt svårstyrt?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Jag tyckte WRC demot var riktigt dåligt tbh, kändes som om man körde bilen på såpa i Finland. Provade bara den banan så vet inte hur det känns på den andra men jag blev inte imponerad. Ge mig GT5 istället

Medlem

Öva då! Man måste ju lära känna bilen. Tror nya WRC blir bra, tyckte verkligen om att man kunde ställa in hur långt kartläsaren ska ligga före.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem
Skrivet av Vantskruv:

Öva då! Man måste ju lära känna bilen. Tror nya WRC blir bra, tyckte verkligen om att man kunde ställa in hur långt kartläsaren ska ligga före.

Förvisso måste man såklart öva men jag hade inte i närheten samma problem med styrningen när jag lirade RBR vilket, enligt många vetsigpåare, ska va det verkligaste man kommer en rallybil hitills.
Självklart kan och måste man lära sig köra men ska det verkligen vara så slirigt som WRC2010 får det att verka?

Aja jag har inte dömt ut det ännu iaf, vet att jag kommer köpa det senare i vinter hur som helst bara för att jag tjatat o gnällt om att få ett nytt WRC


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Castlevania överraskade mig och det fick bli en beställning!

RC hade dålig styrning och force feedback med G25 så jag väntar på GT5!

Resten har jag inte testat men tomb raider är man sugen på.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Kunde inte hålla mig från att köpa spelet. Den första och hitills största besvikelsen är onlineläget.

När det står "online championship" hade jag trott att man seriöst kunde lägga upp turneringar som sträcker sig över några dagar med, säg, en sträcka eller ett rally per dag.
Och när man kört sina sträckor för dagen kan man ägna sig åt att kolla in de andra tävlarnas tider o.s.v.
Men icket, en löjlig "turnering" med några få sträckor som spelas direkt är vad som erbjuds

Aja ska sätta mig o nöta under den kommande veckan så får man väl se om det ens är värt att behålla fram tills GT5 kommer.

Faan, var ju onlineläget som lockade


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar