Modern Warfare 3

Medlem
Modern Warfare 3

Welcome soldier!

Har precis införskaffat spelet till PS3 och tänkte testa det lite ikväll.
Alltid roligare att spela om man är flera men hittade ingen tråd för just PS3 spelare här på forumet så tänkte att jag får väll skapa en själv.

Så, lägg gärna till mig på PSN (namn monsterguden) så ses vi på slagfältet!

När ni som redan spelet spelet i några veckor ändå läser detta, har ni några "don't and dos" för MW3 i multiplayer?

Medlem

du får nog sällskap av mig i veckan, har bf3 men har 10 polare som har mw3 så tänkte köpa det med. En annan feeling och spela med folk man "känner" eller känner

Medlem
Skrivet av djtobbs:

du får nog sällskap av mig i veckan, har bf3 men har 10 polare som har mw3 så tänkte köpa det med. En annan feeling och spela med folk man "känner" eller känner

Om du bor i Stockholm kostar spelet 349kr på Media Markt idag i gallerian, därifrån mitt kommer

Medlem

Ska införskaffa MW3 efter jul, så alltid roligare att spela med några så man kan vara samspelta eller bara lattja omkring. Alltid roligt att snacka med folk samtidigt som man spelar.

Så ni får järna adda mig på PSN redan nu

PSN-Nick : Locktail

BTW. någon som har ett bra tips på blåtands headset som man kan ha till PS3?

Medlem

är spelet så kasst som all tisslar om men alla håller käften om?


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem
Skrivet av Banditen:

är spelet så kasst som all tisslar om men alla håller käften om?

Har du spelat MW eller MW2 så har du spelat MW3.
Riktigt nice singelplayer och man slipper atombomben i multiplayer, snabb recension av spelet!

För mig blir det 4/5 för riktigt nice singelplayer och precis som de tidigare spelen bra multiplayer.

Medlem

Fick det idag,, en tidig julklapp ifrån min kära sambo. Ska bli intressant att ha ett nytt lir att lira under julen.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem
Skrivet av Banditen:

är spelet så kasst som all tisslar om men alla håller käften om?

http://www.metacritic.com/game/playstation-3/call-of-duty-mod...

Det är kanske en konspiration att det fått så höga betyg.

Medlem
Skrivet av Khaidu:
Skrivet av Banditen:

är spelet så kasst som all tisslar om men alla håller käften om?

http://www.metacritic.com/game/playstation-3/call-of-duty-mod...

Det är kanske en konspiration att det fått så höga betyg.

User score 2,9 (of 10).


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Khaidu:
Skrivet av Banditen:

är spelet så kasst som all tisslar om men alla håller käften om?

http://www.metacritic.com/game/playstation-3/call-of-duty-mod...

Det är kanske en konspiration att det fått så höga betyg.

User score 2,9 (of 10).

Men det vet både du och jag att det är för att BF-fanboys reviewbombat spelet. Det händer varje år med Call of Duty-spelen.

Medlem

Spelet är exakt som MW2 ifall någon undrar. Likadan grafik 10/10 Likadant Ljud 10/10 Spelvärde 10/10.

Det som är skillnaden är nya kartor, level systemet är lite annorlunda med mycket lull lull för den som vill bygga sin soldat. kill streaksen är lite annorlunda med, man kan kombinera lite olika nu.

Spelet tycker jag är exakt lika bra som MW2,, synd bara att man ska behöva betala fullpris för en expansion.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

MW3 blev mitt första COD spel sedan WW2 spelen.
Och det är grymt bra tycker jag...
Skaffade BF3 när det kom och köpte MW3 under julrushen.
BF3 är riktigt roligt om man lirar ihop med någon eller får till ett bra samarbete i mp.
Annars så är MW3 både roligare och bättre om man inte vill lägga flera timmar på det åt gången.

1
Skriv svar