Någon som ska spela Bad company 2 på Ps3?

Medlem
Någon som ska spela Bad company 2 på Ps3?

Hej

Har nu lirat betan till PC och jag måste säga att det är en besvikelse än så länge. Det känns tyvärr verkligen som att det är konsollifierat och inte optimerat för PC. Att jag inte heller har en tillräckligt bra dator för att lira med bra grafik gör så att jag är sugen på att avbeställa min bokning till PC och boka det till Ps3 istället.

Men frågan är som sagt om det är någon som ska skaffa det till Ps3? När man kollar på Battlefieldforumet så är det knappt ingen som inte ska skaffa det till PC, jag vill ju inte vara ensam om att ha det till Ps3.

Eller tycker ni att jag ska avbeställa det helt och skaffa MAG istället som en sista utväg? Jag har nämligen inte råd med båda just nu...

//Jozo

Inaktiv

Well låt mäs säga så här

Spelen som kommer stå i min hylla till 110% är följande :

MAG ( som jag har nu iofs )
BFBC2 ( ett måste så där e ditt svar )
GOW 3
HEAVY RAIN
GT5
WHITE KNIGHT

och nej jag ska inte köpa ff13, allra minst nu när jag läst att dom tagit bort saker för att få det att passa på 360ins dvd skivor. Så nu bojkottar jag skiten . och kör på FF versus när det kommer istället.

ses i mag och bfbc2


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Hmm, jag är sugen på både BFBC2 och MAG. Men Battlefield är ju en favoritserie, men jag vet som sagt inte till vilken plattform jag ska skaffa det till...

Inaktiv

Jag kommer köpa det till PS3an...

Får hoppas jag fastnar mer för det... borde jag dock göra, spelade mer utav betan än vad jag gjort sammanlagt av MW2... ;D

Medlem
Skrivet av Jozo:

Hej

Någon som ska spela Bad company 2 på Ps3?

//Jozo

Lätt!:)


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Lirar just nu MW2 på PS3 men har förbokat BC2 och är verkligen sugen på panga

Medlem

jag kommer nog köpa det. kanske inte direkt vid release, men lite senare, då jag är sjukt fattig pga utav onödiga studentutgifter...
limited edition borde ju finnas kvar ett tag efter release kan man tycka och då skaffar jag nog den. jag vill ju ha m1911 pistolen och m1a1 thompson

Medlem
Skrivet av Peppeoll:

jag vill ju ha m1911 pistolen och m1a1 thompson

Du får dom ändå utan LE, så det är ingen fara på taket...

Medlem
Skrivet av Red_Gr3mlin:

Well låt mäs säga så här

Spelen som kommer stå i min hylla till 110% är följande :

MAG ( som jag har nu iofs )
BFBC2 ( ett måste så där e ditt svar )
GOW 3
HEAVY RAIN
GT5
WHITE KNIGHT

och nej jag ska inte köpa ff13, allra minst nu när jag läst att dom tagit bort saker för att få det att passa på 360ins dvd skivor. Så nu bojkottar jag skiten . och kör på FF versus när det kommer istället.

ses i mag och bfbc2

DU har en ruggigt bra spelsmak! samma spel jag ska köpa! MAG och Bad Company 2 kommer vara mina primära Online FPS. Men ska inte glömma bort kronjuvelen Uncharted 2. Ruggigt kul online, speciellt nu med de coola special skins som kommit.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Är inte de där spelen som alla som har en PS3 kommer att köpa?

Medlem

Hehe, jo.. dock så kommer inte jag köpa GOW3 och WHITE KNIGHT

Medlem
Skrivet av God Jul Hälsningar Aiek:

Hehe, jo.. dock så kommer inte jag köpa GOW3 och WHITE KNIGHT

Alla som har en PS3 har en obligatorisk uppgift att köpa God Of War 3. Det står i handboken som följde med när du köpte PS3:an. !1!!!!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Har förhandsbokat BF:BC2 sedan ett tag tillbaka till ps3
Så här ska det liras.

Lirar MAG just nu, riktigt bra får jag lov att säga

"och nej jag ska inte köpa ff13, allra minst nu när jag läst att dom tagit bort saker för att få det att passa på 360ins dvd skivor"

Vad är det dom har tagit bort och hur mycket?
För det är ju bara fail om dom gör det pga xbox360.
Dom kan åtminstone släppa en full version för oss med ps3

Inaktiv

Förstår inte varför ingen vill köpa AVP Verkar ju helkul!

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Peppeoll:

jag vill ju ha m1911 pistolen och m1a1 thompson

Du får dom ändå utan LE, så det är ingen fara på taket...

ofta.. värt.. då är ju limited edition sjukt onödig egentligen. stämmer det verkligen ? jag är fan tveksam..

hur som haver så valde jag att beställa spelet i förrgår och jag har kikat lite på videos och tror att jag kommer fastna med för detta spel än vad jag gjorde med mw2. allting är så öppet, och banorna är ju fan en miljard gånger större än mw2s banor. plus att de finns vapen och attachments att få tag i, så man har något att sträva mot

skulle hemskt gärna vilja se att vi Fz:are går ihop eller möter varandra i en match, skulle vara awesome!

Medlem

Om du skaffar LE så får du de vapnen direkt, annars får du låsa upp dom som vanligt i Bf-spelen...

Medlem

Kommer troligen att köpa det då jag inte gillar PC versionen lika mycket

Avstängd

har bokat ett ex av BFBC2, så ja. Jag kommer att spela det

Inaktiv

har bokat så ja kommer nöta det väldigt mkt

Medlem

Då jag igår kunde köra demot så är jag väldigt sugen på att köpa det, dock så går God of War 3 före allt men vid någon tidpunkt så blir det köp.

1
Skriv svar