Problem med nedladdning!

Medlem
Problem med nedladdning!

Hejsan

Köpte igår uncharted 2 among thieves för 199 kr på PSN. När jag skulle ladda ner det så sa den att det inte fanns tillräckligt med utrymme på hårddisken. Så jag gick in och tog bort så att det fanns 20 gig tillgängligt för nedladdning. Problemet är dock att varje gång jag försöker ladda ner spelet igen så säger den att det fortfarande fattas minne eller utrymme för spelet. Jag har testat och starta om och sätta på enheten, samt formaterat om hårddisken och tagit bort savefiler till höger och vänster så att den blivit helt tom, men inget fungerar....hur skall jag göra nu? Inte kul och lägga ut pengar i onödan på en produkt som inte går och ladda ner. Har inget felmeddelande på ps3:an är viktigt att tillägga. Samt att det går att ladda ner andra grejor som jag haft på hårddisken förut. Just bara uncharted 2 som inte funkar. Några ideer? Har även googlat och sökt efter info på nätet men hittar inget. Tacksam för hjälp!

Mvh Mikael

Det där har jag aldrig hört talas om innan, märkligt. Kan det vara något fel med din hårddisk?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kanske är jättelångsökt,, men kan du testa att ladda hem spelet ifrån någon annan som har internet, kanske är något som är galet där.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Jag vet inte hur stor filen är men tänk på att du behöver lika mycket plats till för att kunna installera när du laddat hem också.

Om ett spel är 15 GB så krävs det alltså 30 GB utrymme för att kunna ladda hem och installera.

1
Skriv svar