PS Vita - Vlika spel??

Medlem
PS Vita - Vlika spel??

Hej!

Ska köpa ett PS Vita och vet inte vilka spel som är värt att köpa?? (Om man inte räknar med NFS: MW)
Undrar även, hur många har PS Vita av er?

// Vynium

Medlem

Gravity Rush och Uncharted: GOlden Abyss är två säkra kort

Har haft en Vita i typ ett år nu. Väldigt nöjd med mitt köp!


signatur

Videomupp

Medlem

Jag gillar Assassins Creed:Liberation. Ett bra handhållet AC.

Jag har haft min vita i ett år och någon månad nu, är även här nöjd med mitt köp även fast jag inte spelar på den så jättemycket.

Medlem

Just ja, får inte glömma. Du MÅSTE skaffa PS plus på direkten. Så satans värt det! Då får du Gravity Rush och Uncharted på direkten


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Just ja, får inte glömma. Du MÅSTE skaffa PS plus på direkten. Så satans värt det! Då får du Gravity Rush och Uncharted på direkten

Vad kostar det då?? Och kan man köpa det på MediaMarkt eller GAmestop

Medlem
Skrivet av Siken:

Jag gillar Assassins Creed:Liberation. Ett bra handhållet AC.

Jag har haft min vita i ett år och någon månad nu, är även här nöjd med mitt köp även fast jag inte spelar på den så jättemycket.

Vad är AC för spel, liksom vad handlar det om? Vet att man är en lönnmördare i Rom eller något men vad gör man annars,hur lång är sp:en, sånna saker

Medlem
Skrivet av WildThing:

Just ja, får inte glömma. Du MÅSTE skaffa PS plus på direkten. Så satans värt det! Då får du Gravity Rush och Uncharted på direkten

Det gääller väl två dar till (har jag läst på PS hemsidan

Medlem
Skrivet av vynium:
Skrivet av WildThing:

Just ja, får inte glömma. Du MÅSTE skaffa PS plus på direkten. Så satans värt det! Då får du Gravity Rush och Uncharted på direkten

Vad kostar det då?? Och kan man köpa det på MediaMarkt eller GAmestop

450 kronor per år tror jag. Man ska kunna köpa prenumerationer på dom ställena också.

Och ANG att du har 2 dagar på dig, så får du väl skynda dig När du väl påbörjat nedtankningen, då får du ha dom tills du slutar prenumerera.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av vynium:
Skrivet av WildThing:

Just ja, får inte glömma. Du MÅSTE skaffa PS plus på direkten. Så satans värt det! Då får du Gravity Rush och Uncharted på direkten

Vad kostar det då?? Och kan man köpa det på MediaMarkt eller GAmestop

450 kronor per år tror jag. Man ska kunna köpa prenumerationer på dom ställena också.

Och ANG att du har 2 dagar på dig, så får du väl skynda dig När du väl påbörjat nedtankningen, då får du ha dom tills du slutar prenumerera.

Så man har dom inte föralltid? Ok tack!

Medlem
Skrivet av vynium:
Skrivet av WildThing:
Skrivet av vynium:
Skrivet av WildThing:

Just ja, får inte glömma. Du MÅSTE skaffa PS plus på direkten. Så satans värt det! Då får du Gravity Rush och Uncharted på direkten

Vad kostar det då?? Och kan man köpa det på MediaMarkt eller GAmestop

450 kronor per år tror jag. Man ska kunna köpa prenumerationer på dom ställena också.

Och ANG att du har 2 dagar på dig, så får du väl skynda dig När du väl påbörjat nedtankningen, då får du ha dom tills du slutar prenumerera.

Så man har dom inte föralltid? Ok tack!

Alla spel via PSN prenumerationen kan bara spelas så länge du prenumererar. Så fort du slutar kan du inte lira dom förens du återupptar prenumerationen.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Har haft en Vita sen februari. Älskar den innerligt.

Spel till den som jag kan rekommendera är Guacamelee och Sound Shapes (som bägge är cross-buy så du får även PS3-version på köpet). Kan även rekommendera Wipeout 2048, Rayman Origins och Little Big Planet Vita.
Unit 13 är helt okej om du gillar cover-pangare och Resistance är ett fullt hyfsat FPS även om det inte är någon himlastormande upplevelse. Sist men inte minst: Luminees är ett helt underbart spel om du gillar pussel!

1
Skriv svar