PS2 problem - spel bär sig konstigt åt

Medlem
PS2 problem - spel bär sig konstigt åt

Hej

Mitt PS2 är ungefär 1 månad gammalt, och jag har inte haft några problem med det förens nu.

Nu är det så att det på sistone har blivit lite problem med bla. Mark Echos Getting up, jag kan köra ett uppdrag utan problem och så, men när ja startar nästa uppdrag så är det mesta av allt ljud borta, det är t. ex. knäpptyst när jag när jag sprayar grafitti, när man slåss med någon så hörs det inget när jag träffar eller blir träffad av sparkar och slag.

Läste en recension på internet där en kille påpekade detta, men jag aldrig haft det här problemet förut, det har som sagt dykt upp nyligen.

Jag köpte Gun ett tag efter jag köpte PS2:an, och det funkade helfint, men nu känns det ibland som om att det är lite smålaggit på vissa ställen, så var det inte förut.

Testade att köra Getting up på min gamla PS2:a, och då hade jag allt ljud hela tiden.

En annan grej också, tycker att det låter otroligt mycket ibland när min nya PS2:a läser, massor med olika konstiga ljud ibland på vissa spel, min gamla var helt tyst när den läste, det var bara fläkten som lät...

Tack för mig.

Medlem

Äldre versioner äger de nya


signatur

Rawr

Inaktiv

ja precis.. kan jämföras med en 3210 och en N95..nuddar du n95:an går den söänder...tro mig

Medlem

lasern har gått och blivit kass låter det som..
har du eller någon burit den eller nudat den när den läst någon skiva? de kan rubba lasern..

Medlem
Skrivet av Mekku:

lasern har gått och blivit kass låter det som..
har du eller någon burit den eller nudat den när den läst någon skiva? de kan rubba lasern..

Inte vad jag vet...

Om det nu är lasern, är det möjligt att få det lagat?

r1k
Medlem

var den ny?

garanti?

Medlem

Den är väl lite mer än en månad gammal, tror att garantin gäller i två år...

1
Skriv svar