Medlem
PS3 Co-op spel?

Tjo jag är på jakt efter lite CO-op spel till ps3 för litte soffmysande med fästmön. Är det någon som har koll på några bra co-op titlar?


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem

förslagsvis så kan du spana in den här sidan --> http://www.co-optimus.com/system/2/playstation-3.html

där listar de många co-op spel och där kan du kolla vilken typ av co-op d har osv väldigt bra sida så det e ett hett tips

Medlem

Jag räknar bara Co-Op där man får spela singleplayer storyn som co-op, så det blir lite fattigare då.

Little big planet 1 (och 2) (Givet köp)
Army of Two: 40th Day
Resident Evil 5: Gold Edition (Köp inte den tidigare upplagan).
Lost Planet 2
Super Stardust HD (PSN-Spel)
Scott Pilgrim vs. The World: The Game (PSN-spel)

Medlem

signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag spelar Borderlands tillsammans med min fästmö, och det är jätte kul

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Jag räknar bara Co-Op där man får spela singleplayer storyn som co-op, så det blir lite fattigare då.

Japp, samma här.

De enda jag gillat är Little Big Planet och Trine.

Inaktiv

muhaha precis vad jag själv letar efter, tackar tackar!

Medlem

Ifall du har en polare att spela med så är Resident Evil 5 helt klart det bästa co-op spelet för två personer som jag någonsin spelat. Spelet är gjort för att spelas med två personer.

Håller själv på att spela igenom det för typ tredje gången nu med en kompis.

Medlem

Jag gillar verkligen co-op i RE5 men jag hatar split screen-lösningen dom har.. har en 42 tums tv men ändå blir bilderna riktigt jävla små.. skitirriterande =(

1
Skriv svar