ps3 Skyrim 2.03 Får det inte att funka !!!

Medlem
ps3 Skyrim 2.03 Får det inte att funka !!!

Hej !!

Någon som kan hjälpa mig med uppdateringen av skyrim¨.
Jag får det inte till att funka , bilden fryser hela tiden trots uppdateringen ( 2.03 ).
När jag går in och sparar filen på nytt blir den lika stor som tidigare.
vad jag har förståt ska filen bli mindre för att inte "lag" problem ska uppstå.
Hur ska jag göra ?
Vad gör jag för fel ?
Måste jag börja om ? ( level 51 )

Medlem

Prova att ta bort patchen och "Game Data" och installera om spelet och få ner patchen på nytt, sparfilens storlek stannar där den är och du behöver bara skapa en separat fil för att det ska sluta "lagga".


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Jag har tagit bort och lagt till tre gr av denna patch men det funkar inte,

Vad menar du med att skap en ny fil ?

Det jag har gjort är att gå in på spelet ,hämtat den sparde filen det vill säga där jag är i spelet ,sparat den på nytt gått ut och stängt av ps3an .

var skapar jag den nya filen ??

Medlem

Enligt Fz:as lilla guide som dom hade i nyheten ska man:

  • lägga in patchen.

  • ladda din save.

  • låta spelet stå och muppa sig en liten stund (det kan komma att bete sig lite konstigt då eventuella scripts/ buggade questar rättar till sig).

  • Spara spelet i en ny fil ("Create new Save" brukar det heta)

  • Starta om ps3:an och köra som vanligt.

Funkar inte det så är det kanske nått annat som är knas som inte patchen fixar ännu.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Jag tackar ,det måste vara något som den inte fixar .

1
Skriv svar