Medlem
PSN Store uppe

Ämnet säger väl eg. allt som behövs, butiken kom upp imorse och welcome back paketet är i testning så det kommer nog snart
Infamous 2-demot är uppe tillsammans med en hel del annat

Medlem

Testade precis och blev överraskad att den faktiskt var uppe


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Fick en massa error när jag provade tidigare idag men fick iaf ladda hem Streets of Rage 2 gratis tack vare pluskontot.

Medlem

Var precis inne, och blev utkickad. Det är väl knappast konstigt. Är väl en del som hamrar servrarna nu.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Jag va med inne innan å de krånglade ju ganska mycket, en massa errors hela tiden, å nån som vet hur man kommer åt welcome back paketet, är de nån redeem code jag missat eller har de inte kommit än bara ?

Medlem
Skrivet av JimLindberg:

Jag va med inne innan å de krånglade ju ganska mycket, en massa errors hela tiden, å nån som vet hur man kommer åt welcome back paketet, är de nån redeem code jag missat eller har de inte kommit än bara ?

Nej det är inte ute ännu


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av JimLindberg:

Jag va med inne innan å de krånglade ju ganska mycket, en massa errors hela tiden, å nån som vet hur man kommer åt welcome back paketet, är de nån redeem code jag missat eller har de inte kommit än bara ?

Nej det är inte ute ännu

Nä ok bra så de är inga redeem codes heller då ? antar att de inte är sagt när de kommer heller ?

Medlem

Nån som vet om när man får sina gratis spel och ps-plus?

Medlem
Skrivet av spel_15:

Nån som vet om när man får sina gratis spel och ps-plus?

Ingen aning. Hoppas imorgon men vi får se

Medlem

jag kommer ej in.. /:

provade för första gången idag, sedan de stängde ner psn network..

Medlem

Pja,.. kan ju vara nåt tillfälligt.
Jag är iaf online och iaf 5 till på min lista likaså

Medlem

var inne igår, men lyckades bara få ner ett spel, antagligen var det för att jag råka trycka 2ggr på download , så en lite heads up där.

Gör ju visserligen inte så mycket inget av spelen var nått o ha egentligen.

Glöm inte bort att skaffa us konto så kan ni uttnytjja deras erbjudande med


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

var inne igår, men lyckades bara få ner ett spel, antagligen var det för att jag råka trycka 2ggr på download , så en lite heads up där.

Gör ju visserligen inte så mycket inget av spelen var nått o ha egentligen.

Glöm inte bort att skaffa us konto så kan ni uttnytjja deras erbjudande med

Man måste ha skaffat kontot före 21 april för att få kunna ta del av erbjudandet. Så om man har haft ett innan så kan man få det också.

Medlem

Drog hem två ointressanta spel... bara för principen... ;-D


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Siken:
Skrivet av Notumforce:

var inne igår, men lyckades bara få ner ett spel, antagligen var det för att jag råka trycka 2ggr på download , så en lite heads up där.

Gör ju visserligen inte så mycket inget av spelen var nått o ha egentligen.

Glöm inte bort att skaffa us konto så kan ni uttnytjja deras erbjudande med

Man måste ha skaffat kontot före 21 april för att få kunna ta del av erbjudandet. Så om man har haft ett innan så kan man få det också.

Siken har så klart rätt , fel av mig


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar