PSone classics till Vita går inte att ladda ner

Medlem
PSone classics till Vita går inte att ladda ner

Köpte nyss Final Fantasy VII till Vita men det dyker bara upp "Cannot download using a PS Vita system." Men det står att det ska fungera på vita ju! Är det någon annan som har det här problemet? Känns lite taskigt att när man betalar och sen dyker detta upp när man vill spela!

Medlem

Kan själv inte kolla förren klockan 1 inatt då jag kommer hem från jobbet. Köpte du det via PS3ans store eller direkt via Vitas? Blev själv så glad att de skulle fixa stöd för massa i senaste uppdateringen (för den har väll kommit ut här?) Lät ju som om att alla PSone titlar skulle fungera.

Medlem
Skrivet av Fastrunner:

Kan själv inte kolla förren klockan 1 inatt då jag kommer hem från jobbet. Köpte du det via PS3ans store eller direkt via Vitas? Blev själv så glad att de skulle fixa stöd för massa i senaste uppdateringen (för den har väll kommit ut här?) Lät ju som om att alla PSone titlar skulle fungera.

Jag har inte PS3 så jag köpte det dirket via Vita. Det finns en ny flik nedanför PSP där det står PS one Classics och sedan får man leta efter sina spel. Blev så glad när jag hittade FF7, men lite tråkigt att det inte går att ladda ner. 1.80 har kommit ut med massa nya funktioner, men jag har inte hunnit testa så många av dem. Man kan t.ex. använda de vanliga knapparna i menyer nu istället för att bara ha touch.

Medlem

Jag äger inte en Vita själv men är det inte så att PSP är för första generationen och det vill säga så borde det stå Vita på fliken istället eller nåt? Alltså är du säker på att du köpte för Vita?

Medlem

Nu går det att ladda ner! Var bara tvungen att vänta en dag. De hade nog inte hunnit uppdatera sin butik än.

1
Skriv svar