Så vann SONY Playstation 4 E3...

Inaktiv
Så vann SONY Playstation 4 E3...

FINAL FANTASY VII REMAKE

Så hände det då äntligen : ) !!
Nu går jag och köper en playstation 4a ^^

Medlem

Nog ingen brådska. Har Square någonsin annonserat ett spel som släppts inom 3 år?

Medlem

Många köpte PS3 bara för att spela FF Versus XIII

Vi vet hur det gick, hinner nog komma både PS4 slim och slim++ versioner innan så ta det lugnt

men.... omfg omfg OMFG FFVII REMAKE *EeeeeEEEKk*

lika taggad här!

Medlem
Skrivet av Cane:

Nog ingen brådska. Har Square någonsin annonserat ett spel som släppts inom 3 år?

Medlem

Det står ju faktiskt "Play it first on Playstation 4" och inte "Only on Playstation 4". Det är alltså bara tidsexklusivt, så det kan hända att det släpps till PC redan dagen efter PS4 releasen.

Inaktiv
Skrivet av Bojkott:

Det står ju faktiskt "Play it first on Playstation 4" och inte "Only on Playstation 4". Det är alltså bara tidsexklusivt, så det kan hända att det släpps till PC redan dagen efter PS4 releasen.

Men fortf, Det visades på PS4 först och eftersom Playstation ägs av SONY och jag såg inget om FFVII på MS konferens så tar jag det som att SONY van E3. Sen om Microsoft o Xbox får FFVII om 1 månad elr 2 år har inget med E3 att göra då det är över : ) ... så ... Sony vann E3 imo : ) ..

Glad midsommar, nu skall jag till landet o festa ^^

KoP
Medlem

Usch. Inga fler gamla spel. Men folk verkar ju köpa det hela så då kommer dom fortsätta att pumpa ut gammal skåpmat. :/

Medlem
Skrivet av KoP:

Usch. Inga fler gamla spel. Men folk verkar ju köpa det hela så då kommer dom fortsätta att pumpa ut gammal skåpmat. :/

Förstår dig, det har varit mycket omgjorda gamla spel och uppföljare i omkrets den senaste tiden.

Men av alla remakes som kan tänkas så är FFVII förmodligen det mest efterlängtade/efterfrågade så skulle inte klassa det som "gammal skåpmat".


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar