Skaffa amerikanskt PSN-konto

Inaktiv

tack för era svar! har fortfarande inte installerat mitt ps3, men idag blir det nog av...


signatur

PSN: japp :)

Medlem

Jag undrar över en sak dock: Om man nu skaffar ett amerikanskt PSN konto, hur köper man spelen då? För jag vet inte om jag har lust att lämna ut mitt konto nummer om man skaffar en falsk adress....

Tacksam för svar!

Medlem

Hade precis tänkt att fixa US-PSN idag för att lira SOTD, såg tråden nyss av en slump, tänk vilken tur man haver!


signatur
Medlem

Vad finns det för fördelar egentligen? De flesta demosar finns väl på det europeiska psn med?

Medlem

Om man har amricansk psn konto kan man ladda ner uppdateringar gratis tex de nya maparna till cod 4 och cod waw?

Medlem

okej vad smart

Medlem

ska gör detta nu

Medlem

går det inte att använda gmail-adresser på psn?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Jag skulle göra ett amerikanskt acc men den säger att addressen är ogiltig. Jag skrev bara 1335 Avenue of the Americas(hmm jag kanske skrev America...) Men i första posten står det även | New York | 10019. Ska man skriva det också? Om man ska det, hur fan gör man dom där strecken? Det finns ju provins och stad. Provins är ju New York, ska stad vara Manhattan?

Medlem

Sen undrar jag, det jag laddar ned, kan jag spela det från min vanliga profil?

Inaktiv
Skrivet av FlippigasteKattenIStan:

Sen undrar jag, det jag laddar ned, kan jag spela det från min vanliga profil?

Japp


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

ja nu när psn inte funkar i sverige så har man väl inte mycket och välja på


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Jag ha ett amerikanskt konto men det funkar inte att använda deras filmtjänst, där man kan hyra och ladda ner långfilmer, och jag kunde inte tanka god of war demot från deras PSN förut när jag hade importerat GoW collection.

Jag undrar om någon vet om man kan dölja sin ip, via PSN USA, eller något så att de inte ser att min ip inte stämmer så att jag kan tex gå in på deras filmtjänster osv?

Medlem

Är lite osäker på att det kommer att gå att använda mitt Visa kort eftersom man måste ange land och sånt och det stämmer ju inte överens med min banks uppgifter...

Kan man beställa efter ett köp köpkort från t.ex. Amazon.com som går att använda på US store?
http://www.amazon.com/PLAYSTATION-Network-Card/dp/B001B8PEAG/...


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Medlem
Medlem

Funkar det att handla på US PSN?

Medlem

Gäller först inlägget fortfarande efter att PSN blev SEN?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Man kan nu ladda ner Youtube appen från US PSN, sedan är det bara att kolla på ditt vanliga EU PSN. Bra då man har en del "YouTub´are" man följer.

12
Skriv svar