Medlem
Slutet för ps2

När slutar den göra PS2 spel?

Medlem

Lär väl säkert komma en del PS2 spel till. Det finns många PS2or ute bland folk. Kommer ju säkert mer Buzz-spel och Guitar Hero World Tour kommer komma till PS2.

Medlem

Minst 1år till iallafall.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv
Skrivet av Jericho:

Minst 1år till iallafall.

QFT

Medlem
Inaktiv

Mercenaries 2 kommer ju till PS2 också har jag för mig...

Medlem

Persona 4 är ps2 exclusive

Medlem

Dom får inte sluta innan jag fått mitt persona 4 iallafall. Men tror dom kommer fortsätta tillverka ps2 spel ett tag till, tackvare titlar som Madden, som säljer mängder på ps2an.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Dom får inte sluta innan jag fått mitt persona 4 iallafall. Men tror dom kommer fortsätta tillverka ps2 spel ett tag till, tackvare titlar som Madden, som säljer mängder på ps2an.

Ja det får dom inte! Hoppas dom det går att välja Japs rösterna på US versionen, annars får man haxxa lite som med 3:an.

Medlem

Det vore ju helt klart bäst om man kunde få japanska röster, men jag vågar inte riktigt hoppas. Är det svårt att "haxxa det lite"? xD

För övrigt tror jag nog att PS2an lär bli kvar ett ganska bra tag.

Medlem

Ser fram emot att spela kommande Yakuza 2 väldigt mycket och till en viss del även Persona 4.

Persona 4 har väl inte släppts i Japan ännu? Så det kommer nog ta ett bra tag innan det kommer hit. Persona 3 kom ju inte hit till Europa speciellt snabbt; ett halvår efter USA som själv var ett år efter Japan.

Medlem

Det släpptes den 10 juli i Japan, och släpps i USA den 9 december. Jag kommer helt klart köpa det från USA, precis som jag gjorde med 3an. En amerikansk PS3:a ftw.

Medlem

Spelproduktionen lär väl trappa ner ganska så småningom tror jag... Men PS2:an lär nog inte dö på långa vägar. Än så länge den bästa konsolen genom tiderna.

Medlem
Skrivet av Zerpent:

Det vore ju helt klart bäst om man kunde få japanska röster, men jag vågar inte riktigt hoppas. Är det svårt att "haxxa det lite"? xD

För övrigt tror jag nog att PS2an lär bli kvar ett ganska bra tag.

Jag vet inte hur svårt det är, gjorde det inte själv.
Men förhoppningsvis så borde det bara vara att byta ut lite filer

1
Skriv svar