Sony lovar och lovar

Inaktiv
Sony lovar och lovar

Men håller som vanligt tunnt.

Köpte ju en PS3a hyfsat sent då jag var trött på tidigare lovande och lovande från sony med mediokra infrielser... Trodde faktiskt det skulle vara annorlunda nu.

http://kotaku.com/5628244/3d-blu+ray-playback-for-ps3-delayed

Medlem

Var glad att dom fixar det överhuvudtaget! Och att vänta till oktober var väl inte hela världen.


signatur

no remorse

Medlem

Orka bry sig om 3d. Den dagen man kommer över en bra projektor som kör 3d så kanske jag överväger ett köp.
Har inte blivit positivt överraskad av 3d än så länge. Visst är effekten lite kul men övrig färgåtergivning när 3d körs är under all kritik.
Känns mest som skit just nu.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av anon_81726:

Men håller som vanligt tunnt.

Köpte ju en PS3a hyfsat sent då jag var trött på tidigare lovande och lovande från sony med mediokra infrielser... Trodde faktiskt det skulle vara annorlunda nu.

http://kotaku.com/5628244/3d-blu+ray-playback-for-ps3-delayed

Men jämnfört med rivaliserande konsoller så kommer du så smånigom iaf att kunna se 3D bluray.
Eller för den delen bluray överhuvudtaget!

Bättre att lova och leverera sent än att inte leverera alls.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av anon_81726:

Men håller som vanligt tunnt.

Det är alltså försenat från september till oktober - som mest knappt två månader och som minst några dagar och du tycker att det är hemskt?

Jag förutsätter att du har en 3D-TV samt en bunt Blu-ray utgåvor i 3D och har väntat länge på detta?

Inaktiv

Jadu, det är löftena jag klankar ner på... inte tidsramen.

Testade 3d via datorn istället (kopplad till samma projektor som ps3an) och blev inte överdrivet imponerad.

Beträffande bluray så ser jag inget behov av det alls..tyvärr

Medlem
Skrivet av anon_81726:

Jadu, det är löftena jag klankar ner på... inte tidsramen.

Testade 3d via datorn istället (kopplad till samma projektor som ps3an) och blev inte överdrivet imponerad.

Beträffande bluray så ser jag inget behov av det alls..tyvärr

Varför ser du inget behov i ett större mediaformat som kan husa mer innehåll samt bättre bild och ljud?

Allt är inte digitalt ännu så fram tills dess behöver vi ett alltid utvecklande mediaformat.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Nu gör du dig själv bara till åtlöje the_o

Medlem

Härligt att säga att "jag testade med datorn istället på samma projektor" och sen säga att blu-ray är onödigt. Inte alls så att det är stor skillnad på uppskalad dvd och bd.


signatur
Inaktiv

Ursäkta stavningen:

Men för fan rent ut saggt nu får du väll fan ta och ge dig.

Ska du inte klaga på att färgen på den är matt oxå istället för högblank som "tjockisarna"

Seriöst, för det första, att säga att : Vem bryr sig om 3d är lite att ta i eftersom anl att 3d änns har kommit till butikerna är för att dom säljer.

Men därimot att wina att neeee jävla sony som bara lovar är bara dåligt.

Du har en av dom bästa blue ray spelarna på marknaden i den.
Du har dom (imo) snyggaste spelen på den.
Du kan byta hd när du vill till villken storlek du vill.
Du har gratis online
Du har playstation move ( om du nu vill ha det)
m.m

OM du nu ända ska klaga och gråta så kan jag säga att om 2 år så ska den FÖRSTA 3d tv,n UTAN glasögon vara på marknaden sägs det. Du kan iofs köpa en nu för en hel del cash från japan.

Men NÄR 3d tv kommer utan glasögon så kommer ps3an ha sjukt med spel, alla 3d och alla bättre 3d optimerade.

Så sluta gråta och va glad att du har en maskin som stödjer 3d.


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Är det något som man kan klaga över så är det väl snarare att vi inte fått filmtjänsten ännu..... och det är ju inte eu det handlar om utan specifikt oss, den finns ju i ett antal länder i eu sedan länge.

Inaktiv

@ Rainbearer

Det kan jag verkligen hålla med om.
Fan om något så är jag riktigt irriterad över att vi inte har fått den tjänsten än : ( .

DET är en sak dom lovat och lovat men aldrig kommit.
Jävligt irriterande :@


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Nu kommer 3D Blu-ray uppdateringen tydligen nästa vecka så den var inte ens försenad.

Dessutom måste väl även TS hålla med om att det är trevligt att PS3 (till skillnad från i stort sett alla andra Blu-ray spelare) kan uppdateras för att klara något som knappt var påtänkt då systemet lanserades?

1
Skriv svar