Medlem
Spel Online

Ska snart köpa ett PS3 och ska då köpa till två spel, hade tänkt mig:

Motorstorm, antingen pacific rift eller apocalypse. Men nu undrar jag vilket som är bäst, apocalypse ser väldigt rörigt ut eftersom hela världen rasar samman. Pacific rift verkar mer offroad.
Så vilka av dessa är bäst och finns det online lägen och folk att spela mot på båda?

LittleBIGplanet 1 eller 2? Jag vet inte vilket jag ska välja, båda verkar vara rätt så lika. Eller ska jag köpa båda?

Så det var mina frågor, om ni orkar så berätta gärna lite mer allmänt runt spelen som kan vara bra att veta. Eftersom min ekonomi inte tillåter att köpa för många spel(ännu mindre en dator som jag använde som spelmaskin innan). Och även ett bra FPS spel

Medlem

Som jag förstår det så funkar alla användarskapade banor ifrån LBP 1 även i LBP 2, så ett köp av enbart 2:an känns väl mest logiskt.

Battlefield: Bad Company 2 kan jag förövrigt rekommendera för online FPS.

Ish
Medlem

Vill du ha ett laid back spel så kanske http://www.fz.se/spel/burnout-paradise-the-ultimate-box/ps3 är intressant.
Finns bilar/motorcyklar. Och en hel drös DLC's. Bla "tjuv och polis" Det är extremt arkad, man kan tex åka på bakhjulet runt hela kartan (jag har testat!).. Jag har dock inte alla dlc, utan bara de som följde med "the ultimate box".. Tror man beöhver ha irl polare att spela med/mot för att det skall vara kul i längden, men så har jag väl adhd eller nått också


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Tankade nyss ner multiplayer betan av uncharted 3 drakes deception och måste säga att det är verkligen något att bita i! Testa det, köp det vid release om du tycker om det! Finns på playstation store.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

håller med föregående. dom har förbättrat multiplayern extremt sedan 2an. normalt sett så är jag en cod-nörd och gillar inte när de offrar grafik för gameplay, vilket jag personligen tycker dom gjort i både uncharted och killzone. allt känns lite klumpigt på något sätt. hur som havet så lirade jag uncharted 3 betan och vart glatt överraskad, det var sjukt roligt!

Medlem

Håller själv på med White Knight Chronicles 2 för tillfället. Är ett RPG i stil med Final Fantasy som också har ett väldigt bra online läge där man ska spela igenom uppdrag med andra spelare. Man kan också bygga sin egen stad som kallas för Georama som man sedan kan ladda upp så att andra spelare kan använda den för att starta uppdrag genom. Man får också med sig ettan när man köper tvåan så man får grymt mycket spel för pengarna.

1
Skriv svar