Medlem
The division

Hej allihop, jo de så att jag spelar för tillfället the division på min xbox one. Jag är just nu i lvl 66 i darkzone. Jag har 201k dps, 70k health och 12k eletronics. Så om ni vill spela ihop så är det bara att adda mig, annars så kan ni lämna eran gamertag så addar jag er.

Gamertag/Användarnamn: handren 20, mellanrum mellan handren och 20.

Medlem

synd jag spelar på ps4 med typ samma stats, är bara lvl 50 i darkzone, väntar på patchen nu så man får lite mera att göra. Love the game, kommer bli så jävla fett när dom lägger till saker hela tiden

Medlem

Själv spelar jag också på ps4 tråkigt nog. Är dark zone lvl 57, har 197k dps, 61k health, 16k skill power. Väntar också på patchen.

Medlem
Skrivet av robbis:

synd jag spelar på ps4 med typ samma stats, är bara lvl 50 i darkzone, väntar på patchen nu så man får lite mera att göra. Love the game, kommer bli så jävla fett när dom lägger till saker hela tiden

Jag tror du behöver vara lvl 70-90 i darkzone för att få tillgång till mer med kommande patch.
-keep that grind going!

Tja älskade nördar. Söker nån\ några att lira Division pc med. Lvl 30, lvl 19 darkzone.
Psykofnask85

PS4 = Bizarre17

DZ rank 69 typ.

Medlem

haha jag är nu lvl 91 i dark zone. Jag har nu 286k dps med 64k healt och 16k skill power.

1
Skriv svar