The Division - Vänner sökes

Medlem
The Division - Vänner sökes

Söker efter lite folk att kunna spela The Division med när det nu släpps nästa vecka.

Tänkte att det kanske är fler som jag som inte har några kompisar att spela med.

Mitt PSN är: Zhyr Jag har ett bra headset. Jobbar på mack så mina speltider varierar mycket. Allt från morgon till kväll, till hela dagar när man är ledig.

Skriv gärna vad ert är så alla kan hitta någon att spela med.
Skriv gärna om ni har headset med och när ni har störst möjlighet att spela.

Medlem

Söker fler jag med. bergsby heter jag på PSN

Medlem

Xbone, jag och en kompis kør. Vi behøver 1-2 till Schamp0 heter jag på xbox live. Just do it!

Medlem

Letar också folk att spela med.
SwanteeSwe på PSN och det är bara att lägga till mig.
Jobbar på dagarna så det blir mest kvällar och helger för mig.
Har headset.

Medlem

Nyligen införskaffat The Division och tänkte samma sak. Vore kul att ha någon att spela med på sitt PS4.

Jag sitter med det headset som följde med PS4'an vilket inte är det bästa. Spelar eftermiddagar, kvällar och helger.

Ni finner mig under Nasder

EDIT: Info om headset och speltider

Medlem

Adda mig om ni vill, mitt namn är nightowl303. På ps4an då. Har headset som följde med men använder den sällan eller aldrig.spelar jämt pga sjukdom.

Medlem
Skrivet av schamp0:

Xbone, jag och en kompis kør. Vi behøver 1-2 till Schamp0 heter jag på xbox live. Just do it!

är du svensk? I sådana fall så kan vi spela ihop. Jag är lever 66 i darkzone. Jag har 201k dps 70 health och 12k eletronics.
Jag kommer att adda dig fast jag skriver in namnet på min gamertag så du har den med.

gamertag för xbox one : handren 20 och ja de ska vara mellanrum mellan handren och 20

Medlem

Tjo, jag och en polare spelar the Division.
Vi är av den äldre skalan 30-35år och det känns som det behövs en 3e/4e person för att få HVT med mera att fungera bra.

"Randoms" är tämligen bakom flötet tyvärr.
Sen är ju Underground runt hörnet.

Adda mig om ni vill spela med moget folk som vill ha kul.

Går under "Bellygrogg" på PS4an.


signatur

Bara gör det.

<- Bizarre17 på PSN. Kör fortfarande. 1.4 ger samma känsla som spelet var i under betaperioden och i början efter släpp.

Gärna mic. Kör mest kvällar + helger eller när tillfälle ges.

1
Skriv svar