The Treasure Hunt Koordinater

Ero
Medlem

Uppe med tuppen! Laddat med frukost och rekat kartor, räknat ut tider på olika vägar och kollat upp vart det jobbas med vägar samt poliskontroller! Bilen är tankad och motorvärmare påslagen utifall att!

Vackert väder ute och taggad som satan! Hittar jag inte spelet först så har jag fått mig en rolig morgon iaf!


signatur

Varit medlem längre än dig.

Inaktiv

God morgon på er!
Bara en timme kvar till dess att de första 10 koordinaterna släpps.
Sen är det bara ut och leta.

Medlem
Skrivet av Ero:

Uppe med tuppen! Laddat med frukost och rekat kartor, räknat ut tider på olika vägar och kollat upp vart det jobbas med vägar samt poliskontroller! Bilen är tankad och motorvärmare påslagen utifall att!

Vackert väder ute och taggad som satan! Hittar jag inte spelet först så har jag fått mig en rolig morgon iaf!

I vilken stad ;p

Medlem

cool tävling, kör ni en tävling till behöver någon som gömmer en kod i lycksele/storuman/vilhelmina/sorsele kan ni skicka ett pm.

Medlem

Vilka här kommer att leta i sthlm?

Medlem

Kommer det att vara bilder? DVS man kan inte klippa och klistra koordinaterna? Vet inte hur man får fram "grader" tecknet på MAC! =(

Medlem

Om skatten i Uppsala är i Eriksberg/Håga/Norby så vinner jag!

Inaktiv
Skrivet av Famicom:

Kommer det att vara bilder? DVS man kan inte klippa och klistra koordinaterna? Vet inte hur man får fram "grader" tecknet på MAC! =(

Här kommer gradtecknet så att ni kan klippa och klistra: º

Medlem

Varför så många som letar i Piteå nu är det ju mindre chans att jag vinner den:(

Inaktiv

kommer det vara ledtrådar också? som i exemplet? eller var det bara lite extra shizzle?

Medlem

Bilen tankad frukosten i magen å kläderna på!!! ge mig kordinaterna nu!!!!

Inaktiv

Börjar bli lite pirrigt i magen nu! En fin skattjakt nu på morgonen och en seger ikväll för sverige! Kan nog bli den bästa lördagen i mitt liv!
För er i sundsvall! Skatten är min!

Medlem
Skrivet av TrooP:

Bilen tankad frukosten i magen å kläderna på!!! ge mig kordinaterna nu!!!!

Stad =)?

Medlem

Jag sitter i bilen just nu med mitt mobila bredband. Väntar på startskottet!

Ero
Medlem
Skrivet av Famicom:

Kommer det att vara bilder? DVS man kan inte klippa och klistra koordinaterna? Vet inte hur man får fram "grader" tecknet på MAC! =(

DU får fram det tecknet genom att trycka på § knappen innan ettan.
iaf på macbook pro


signatur

Varit medlem längre än dig.

Medlem

Vad bra att MITT är imorgon, då kan jag träna lite med koordinaterna idag.
Men ett stort lycka till till alla dagens skattletare. Men var snälla mot varann så det inte slutar i blodbad.

Medlem

Hoppas det är i birsta i sundsvall:D

Medlem

Bor i en relativt stor stad men är fullt klädd och förberedd just-in-case det ligger i närheten. Lycka till alla!

Medlem

1 minut kvar !!!!!!

Medlem

Oj sidan var seg att uppdatera nu. Hoppas man inte torskar på en sån grej

Medlem

Tre identiska? Öhm?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Bra att sidan orkar:]

Inaktiv
Medlem

Ni som ger er ut på jakt får rapportera om era eskapader här på sidan så fort ni får chansen.

Medlem

Inga fler sådana här tävlingar tack. Det går ju inte att surfa normalt på FZ längre. Segt!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Ej fyra identiska! Trött sida bara. Vi ber å det ödmjukaste om ursäkt för försenade koordinater, imorrn är vi bättre förberedda

Medlem

Ingen chans i linköping ju. Kan knappast cykla till den koordinaten. Men lycka till ni som kan ta er dit.

Medlem

Helsingborgsskatten hittad Jävlar vilken kul tävling för övrigt. Bröt nog X antal lagar på vägen till platsen

Medlem

Hur ska man söka på eniro?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Bor i sundsvall =D men dom som bor i stockholm kommer ju vinna.......

Skriv svar