The Treasure Hunt Koordinater

Ero
Medlem

Japp! Verkligen en bra tävling! Blir lätt tråkigt med alla "svara på frågor" och sedan lottas mellan tusen pers

Mer sådanthär! Nästa gång kanske det inte ens behöver vara koordinater? Bara ledtrådar som på den gamla goda tiden (skattjakt ala -92)


signatur

Varit medlem längre än dig.

Medlem

Fick mersmak, hittade min första cache idag hehe. www.geocaching.com
Heter Famicom där också!

Inaktiv

Ja verkligen en mycket rolig tävling, har inte haft så kul på länge.

Hoppas liknande tävlingar kan arangeras i framtiden.

cnx
Medlem

Aye nu dök spelet ner i lådan!!.
Måste ju nästan vara rekord med posten hehe.
Riktigt najs att det var Limited Edition Collector`s Boxen som man fick, trodde det skulle vara den vanliga. *;D

Medlem

Tack! Det gick snabbt att få spelet, och riktigt fint att det var LEC man fick! Tack tack!


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Inaktiv
Skrivet av cnx:

Aye nu dök spelet ner i lådan!!.
Måste ju nästan vara rekord med posten hehe.
Riktigt najs att det var Limited Edition Collector`s Boxen som man fick, trodde det skulle vara den vanliga. *;D

Jajjamänsan, alla duktiga skattletare fick spelet innan det släppts Observera att spelet släpps först imorrn!

Ero
Medlem

ASKALAS!!! Nu får flickvännen roa sig själv ett tag!


signatur

Varit medlem längre än dig.

Inaktiv
Skrivet av Arnagath:

Forrest Gump & Invaliden & racerförarens upplevelser:

1) 150km/h Lund-Malmö
2) 80km/h i malmö stad, rivstart vid varje rödljus, kört mot enkelriktat, kört på cykelväg
3) Tvärnit och avsläppning i mitten av full trafik
4) Springa och hoppa framför bussar för att komma i tid
5) Klättra i träd och kravla i buskar
6) gett starthjälp till annan bil
7) Fått starthjälp av en tredje person
8) Fått starthjälp misslyckad starthjälp
9) Fått starthjälp ännu en gång då den invalide var kall och satte sig i bilen med stereo på fullt ös utan att sätta igång bilen.
10) Hittat döda fåglar
11) Hittat plastpåsar innehållande halvfulla flaskor med t-röd
12) Letat i ett grävlingsbo
13) Frusit
14) Ätit på mcDonalds
15) Letat utanför malmö gatukontor (vi hittade en skylt på en av stenarna där det stod malmö gatukontor)
16) Misstänkt en kvinna på cykel att vara den som lade dit skatten. Hon var så skum och tittade på oss då vi letade i buskarna.
17) Letat i sammanlagt 6 timmar
18) Hittade dock inte skatten

vi vill veta var den var

vi på en bild efter 6 timmars letande:
från vänster
Forrest Gump
Invaliden
Racerföraren
http://fz.crapht.se/DSC00054.JPG

Enligt vår skattgömmare ska Malmöskatten ligga i en grotta, bland en massa stenar. Ingen har ännu hittat den...

Medlem

Fick mitt i brevlådan idag också!, tack så mycket "The Treasure Hunt Crew!"

Medlem

Fick också mitt idag. Verkar leva upp till betygen det har fått i recensionerna. Tack igen, både för spelet och en rolig tävling, the Treasure Hunt!

Medlem

När presenteras vinnaren?

Skrivet av theTreasureHunt:

Enligt vår skattgömmare ska Malmöskatten ligga i en grotta, bland en massa stenar. Ingen har ännu hittat den...

Kan försäkra om att den inte finns där längre Ujujuj som vi letade..!
Men, ingen har alltså gett sig tillkänna ännu?

Ero
Medlem
Skrivet av Skater15:

När presenteras vinnaren?

Du menar när jag får mitt PS3 slim? ;D


signatur

Varit medlem längre än dig.

Inaktiv

Är abisko skatten hittad?¨

Undrar annars åker jag dit imorgon o hämtar hem den, är inte så jävla ljust om dagarna längre här uppe blir ju en resa på 40 mil ToR

Inaktiv

Nu är vinnaren av en PS3 Slim utsedd! Kolla här: http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=35004

Inaktiv
Skrivet av Skutis:

Är abisko skatten hittad?¨

Undrar annars åker jag dit imorgon o hämtar hem den, är inte så jävla ljust om dagarna längre här uppe blir ju en resa på 40 mil ToR

Vinnaren av en PS3 Slim är som sagt redan utsedd. Men skatten ligger nog kvar (om ingen isbjörn ätit upp den eller så)...

Medlem

Det är 45 mil till Abisko från Haparanda. Tack, men nej tack.

Men jag slår vad om att den ligger kvar. ^^

Medlem

Bara för att ingen verkar ha hämtat skatten vid Abisko, så hoppas jag detta inte avskräcker er att ha framtida skatter på liknande ställen!


signatur
Inaktiv

Undrar om man ska hämta den splelet för skojs skull.. Har haft underkylt regn här under kvällen så alla gator i Gällivare är ishala!!!

Inaktiv

Abisko skatten är nu claimad, mer info kommer när han som hämtade den kommer hem igen

Inaktiv

Så där ja, nu har jag inhandlat en iPhone så nästa gång blir det med GPS i handen!! Då jävlar!

Inaktiv

Vi kollade i grottan mycket nogrant. Så länge den inte fanns i brunnen under stenen så fanns den inte där. Vi hade möjlighet att öppna upp den men kände att den metoden vi kunde använda skulle ses som vandalism så därför testade vi inte det.

Medlem

Ville bara bekräfta vad min vän tidigare sagt, Abisko skatten är nu claimad av mig. Isbjörnar, regn och lera till trots!

En väldigt annorlunda men rolig tävling måste jag säga, även om jag ett tag var övetygad om att en turist eller någon annan illasinnad hittat den före mig och sprungit till skogs med den.

Inaktiv

The Treasure Hunt Crew är glada över att Abiskoskatten hittat ett hem! Titta, sjukt imponerande:

Skriv svar