Tips på Co-Op-spel

Medlem
Tips på Co-Op-spel

Hej hej!

Skulle behöva tips på bra co-op-spel. Vill spela med en polare som inte bor i närheten. Vill båda gillar FPS och äventyr och RPG. Tips mottages tacksamt.

Medlem
Skrivet av Jess@n77:

Hej hej!

Skulle behöva tips på bra co-op-spel. Vill spela med en polare som inte bor i närheten. Vill båda gillar FPS och äventyr och RPG. Tips mottages tacksamt.

Borderlands 1 & 2

Medlem

Halo 4


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Rainbow Six: Vegas


signatur

Before you criticize someone, walk a mile in their shoes. That way, if the person gets angry, you'll be a mile away, and have their shoes.

Medlem

warhammer 20k dawn of war 2 / chaos / retri


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Torchlight 2, Resident Evil 5, Dead Island, Portal 2, Magicka, Lara Croft and the Guardian of Light, Fable 3... Ska tänka ut lite fler sen

Medlem
Medlem

Svinbra tips, men vi är nog mest ute efter mer realistiska spel... typ nåt CoD eller likn. Kan Rage vara nåt att ha?? Spelar ingen roll om det är lite gammalt, bara det är roligt

Cursed Crusade


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Nattfisk:

Rainbow Six: Vegas

Köpte 2:an på PSN, precis vår stil. Men fler bra spel på lager är bara bra

Medlem

Killing Floor

Det säger jag om allt men det är faktiskt riktigt kul. Det är sån härlig skräckfilmskänsla över det. Igår kom jag till shoppen sent och väntade på en annan som stod där. Såg inte klockan, shoppen slog igen och vi var ensamna ner i kulverten i en återvändsgränd någonstans medans alla andra hade dragit till en bättre yta lånt bort. Man får den där kalla kåren när man inser att man sitter riktigt dåligt till och ond bråd död annalkas: "...eeehhh.... we're fucked...." men vi slogs som djur där nere och överlevde faktist vågen lol


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Ghost Recon

Det finns co-op i de äldre delarna med.

Rekomenderas.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Co-op genom hela kampanjen:
Ghost recon future soldier
Kane&Lynch 2
Army of two 1&2


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Far cry 3's co-op är ganska skoj

1
Skriv svar