Uncharted 3 beta imorgon (alla med PS +)

Medlem
Uncharted 3 beta imorgon (alla med PS +)

Playstation plus medlemmar (vilket dem flesta utav oss redan har med welcome back) har imorgon chansen att vara med i mp beta utav Uncharted 3.

En annan rolig nyhet är ett mp demo på Homefront (förhoppningsvis några härifrån som nappar och köper det så vi kan spela ihop).


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Oh Lawdy! Uncharted ska liras!

Medlem

Underbart! UC3 ser otroligt bra ut redan nu. Jag hoppas bara att de inte satsar för mycket på dessa "hitta en skatt för att få saker"-funktioner som finns i MP.

Medlem

Har spelat lite av betan och tycker att det är ganska kul, fast styrningen av karaktären är väl lite "bångstyrig" där dom millisekunder det tar på att vända karaktären är tillräckligt för en annan spelare att skjuta ner en.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Vad tycker ni om Power play då? Själv så tycker jag att det är ett trevligt inslag som ger det förlorande laget en chans, men det sker alldeles för ofta. 1-2 gånger per match max är lagom. Som det är nu så känns det som att det är varannan minut.

Medlem

prova precis betan. Var hyffsat kul och blev därför sugen på att köra uncharted 2 mp. Måste fråga eftersom jag lirar på psn för första ggn idag. När jag logga efter typ 5 min så fråga den efter ett mappack som jag inte hade och om jag ville gå till playstation store. SÅ visst off i go. Kan ju vara gratis tänkte ja, men där fanns inget och sen va det lika segt in igen. Är det alltid så otroligt segt att koppla upp sig?

1
Skriv svar