Välja billigt spel på cdon.com

Medlem
Välja billigt spel på cdon.com

cdon.com tyckte det var länge sen jag beställde från dom så nu har jag 50 kronors rabatt och jag har tittat en del på billiga spel(är inte så förtjust i att lägga ut 500-600 kr just nu) jag undrar nu vilket jag ska välja:

Resident Evil 5 golden move edition: Har ingen extra kontroller (än) är det värt det ändå?

Vanquish: Läste att det var kort, hur kort egentligen?

Enslaved: Har inga tvivel på storyn, men hur är spelet? Bra? Långt? Kort?

Kingdom Hearts Birth by sleep till PSP: Har dom två första, gillar serien, är det här spelet något att ha?

Rätt så olika spel men jag har smak för alla, men plånbok för bara en just nu.

Så vilket tycker ni?

Medlem

Resident evil är askul!
Iaf co-op, men kanske en polare har en extra kontroll som ni kan använda när ni spelar flera?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

jag tyckte personligen att Enslaved var apkul.. he he... sorry, dåligt skämt
Enslaved har schysst story, bra fighting och en lagom längd. Helt klart värt ett köp enligt mig

Medlem

Kingdom Hearts Birth by sleep är ett underbart spel som jag gillar starkt.
Om du är ett fan av serien kan jag rekommendera det. Annars ska ju alla spelen du skrivit upp vara bra. Resident evil är väl att rekommendera om du tänkte spela med kompisar, för det är i co-op det glänser. Enslaved är ett riktigt bra spel men ingen co-op så vill du sitta själv så säger jag väl att du ska köpa det.

Vanquish är jag osäker på.


signatur

Rawr

Medlem

Jag rekommenderar Battlefield Bad Company 2 om du inte har det redan, Kostar 200 på CDON. Riktigt bra spel och absolut prisvärt.

Medlem

Enslaved!

RE 5 och Vanquishe e också bra.

Medlem
Skrivet av Moffabertel:

Jag rekommenderar Battlefield Bad Company 2 om du inte har det redan, Kostar 200 på CDON. Riktigt bra spel och absolut prisvärt.

Jag håller med här.
Bad Company 2 är mycket underhållande.

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Moffabertel:

Jag rekommenderar Battlefield Bad Company 2 om du inte har det redan, Kostar 200 på CDON. Riktigt bra spel och absolut prisvärt.

Jag håller med här.
Bad Company 2 är mycket underhållande.

Håller helt och hållet med. Battlefield BC 2 kommer hålla tills battlefield 3 kommer ut.
Själv så köpte jag vanquish för 200kr för några dagar sen och började spela på riktigt idag. enligt mig är det sinnessjukt jävla bra. allt går fruktansvärt fort och det finns inte en död stund, det händer saker hela tiden!

köp det, du kommer inte ångra dig!

Medlem

Jag fick ett likadant mail från dem och slog till direkt på Sly cooper collection. Tre riktigt bra plattformspel för under 300 kr är inte fel

Medlem

Oj oj oj, tack så hemskt mycket för alla svar! Lite som jag "befarade" dock att alla spel är väldigt bra, lite därför jag frågade. Fast RE 5 går nog bort just nu pågrund av den extra kontrollen. Jag har i och för sig en massa kontroller till PS 2:an men det blir nog lite halvdassiga resultat om man vill konvertera och sådär.
Tyvärr är det så att jag är inte så förtjust i multiplayer och får inte riktigt till nån bra trådlös uppkoppling med PS 3:an så Bad Comapny 2 faller nog också bort. Eller är det prisvärt även om man väljer bort multiplayer?

Medlem

Single Playern på BC 2 är bra men inget speciellt. Det är multiplayern som är bra i BC 2. Om du vill ha en bra SP rekommenderar jag Uncharted 2 om du inte har det, Uncharted 2 har den bästa SP på PS3 tycker jag och väldigt många andra också. Kostar 199 kr på CDON. Uncharted 2 är kanske bättre än alla 500-600 kr. spelen som finns ute nu.

Medlem

Själv så har jag Vanquish och Enslaved, och jag tycker Vanquish är oerhört bra. Bästa actionspelet på flera år.

Fast jag får nog rekommendera att du prövar demot först, och ser om det faller dig i smaken. Det är ganska svårt att få grepp om det när man är nybörjare av spelet.

Medlem

Har faktiskt demot av Vanquish och kört det ett par gånger. Som många andra har sagt så tycker jag också att det är härligt dampigt och fartfyllt. Men det blir liksom inte urvattnat ju längre in i spelet man kommer? För mycket godis så att säga?

Uncharted 1 och 2 var dom första spelen jag köpte med PS3:an så dom har redan gått varma i maskinen under ett par år^^ Försöker dra ner på spelandet av just dom så man inte tröttnar innan Uncharted 3 kommer

1
Skriv svar