Casual guild Dentarg Söker 2 - 4 nya medlemmar

Medlem
Casual guild Dentarg Söker 2 - 4 nya medlemmar

Hej.

Vi är ett kompis gäng på 9 - 10 spelare som söker 2 - 4 spelare för att kunna dra igång lite raidande igen.

Vi som spelar har spelat samman sedan WoW kom ut (Vanilla). Har raidat från och till en längre tid. Men i januari / Februari tog många av oss en paus ifrån WoW.

Men nu är vi tillbaka igen och har en grund på 9 - 10 spelare som vill raida casual = 2 dagar i veckan.
Primärt Onsdag 20 - 23 och söndag 19 - 23. Siktet ligger på att köra igenom det spelet har att erbjuda på 10-manna nivå och i normal modes. ( Hardmodes kanske blir aktuellt )

Vi håller till på servern Dentarg.

Det som vi kan erbjuda är ett vänligt guild, god stämning och skönt häng rent allmänt. Flera av oss sitter på 3 - 8 alts som är max lvl så finns alltid mycket att finna på även om man gjort sitt för veckan på en main char!

Det som vi kräver att man har erfarenhet ifrån raiding förut. (Cataclysm fördelaktigt) Gärna mogen och vuxen person. 18 eller mer är aldrig fel. Du skall vara ifrån norden, kunna prata svenska eller norska, och bidra med ett gott humör och kunna ställa upp och spela.

Klasser vi letar efter är healer / ranged DPS

Nu orkar jag inte skriva allt här, men skriv gärna i posten om det är något du / ni undrar över. Annars finns jag på Cölor på Dentarg, bara höra av er till mig in-game om det så med

// Smerof

En kontaktannons? Lycka till


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skägg.
10 Chambers

Wow-taggade tråden så att fler hittar hit!


signatur
Medlem

Betala min transfear så har ni en kille som raidat sen vanilla antingen som paladin eller mage dock pvp inriktad atm men går fort att fixa gears osv

Medlem

behöver ni fortfarande folk?

1
Skriv svar