D2 och vad hände sen?

Medlem

Uj, så många gamla kändisar

Mmm... saknar den gamla goda känslan, men det är som sagt inget som kommer att dyka upp igen... tror vi är för gamla för det nu helt enkelt

Men det är inget som hindrar att vi gör vårt bästa för att försöka återskapa det till diablo 3!

Medlem

hoppsan var nog 2år sen jag var inkoggad på FZ mitt gamla konto var borta iaf så jag gjorde ett nytt

Ang Diabloll så har jag hittat ett substitut i Warcraftlll moddar mest DotA då i väntan på Diablolll.
Installerar Diabloll då och då bara för att kolla på gubbarna så dom är kvar samt spela av mig lite men som tidigare sagt är som inte känslan kvar iom att dom man lirade med inte lirar längre. Men inför Diablo3 ska vi ha en "reunion" vi som lirade kommer bli skitball tror jag dock så har man jobbet att sköta nuförtiden...

Medlem

Måste bara dra upp denna och säga att man lirat mest ra3 å sen suttit fast i wow. Men har nyss installerat d2 så ska testa spela lite

Inaktiv

Vi ses i D3 hardcore allihopa. Är inte många goda minnen som är så fastetsade i mitt huvud som några av kvällarna med er

Kommer speciellt ihåg en av dem, bland de första dagarna med nosave games när jag, cobra och några andra (MicroMac?) gjorde sojs totalt värdelösa på några timmar. Tror vi hade ett tiotusental liggandes i cow level och camp. Några veckor senare var vi garanterat de rikaste personerna på realmen när vi hade förstått hur det fungerade och masstillverkade buriza armors och liknande. ^^

/Misa

Medlem

Diablo II, vilka minnen.

Tyvärr så var jag en väldigt omogen 13-åring under #fz-d2's stortid.
( http://www.maxheadroom.nu/files/Text/Chatlogs/fz-d2.txt )

Som tur är har jag växt upp och skrattar gott åt hur jag betedde mig, men inte utan att jag skäms en hel del också.

Efter Diablo II blev det ett par år tillsammans med diverse MMORPGs: Dark Age of Camelot, Ultima Online och World of Warcraft för att nämna ett par exempel.

Många trevliga minnen har onlinespelandet skänkt, och jag misstänker att jag har Diablo II att tacka då det faktist var där det hela började.

Nu för tiden blir det mest singleplayerspel och co-op, i brist på annat.

Jag hoppas verkligen att Blizzard lyckas med Diablo III.
:heart:

edit:
Misa!8)
Jag vill minnas att jag blev insläppt i ett av era nosave games, men paranoid som man var under D2tiden vågade jag inte lägga ut någonting på marken.
Hur som helst så var ni snälla nog att dela med er av ett oändligt antal sojs.
Fick även en buriza armor om jag inte missminner mig, den försvann dock så fort jag lämnade gamet av någon underlig anledning.

Good times!

Medlem

Bump <3
D3 bakom hörnet?

Medlem
Skrivet av cOBra:

Bump <3
D3 bakom hörnet?

kanske hörnet några kvarter bort.


signatur

Rawr

12
Skriv svar