Diablo 3 Guest Pass

Medlem

Någon får gärna PMa mig ett guest pass. En polare vill gärna ha ett men alla i vår kompiskrets har köpt digitalt och fick därmed inget guest pass.

Medlem

Hej, söker ett guest pass till diablo 3, är det någon som har ett till övers så vore det snällt om du gav ett till mig har kollat på live streams och tycker det värkar kul, skulle vilja testa innan jag köper det, ifall man inte skulle gilla det så har man inte kastat 500 kr i skogen tack

Medlem

får man med guestpass med den digitala versionen?

Medlem
Skrivet av mrmanman:

får man med guestpass med den digitala versionen?

Nej, det är endast till fysiska kopior. Jag fick 2 pass, antar att det är standard och NEJ jag har inga kvar


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Har 2 st guestpasses + ett WoW pass om någon är intresserad av detta också, passen till de första som PMar. Ska iväg en runda nu men skickar dem via PM när jag kommer hem.

Medlem

Visst kan jag dela med mig

Diablo 3: 6ENKM9-9RTB-98EWBD-BBKX-7W97W4

1. Go to www.diablo3.com/guest
2. Create a battle.net account or log in if you already have one.
3. Enter your guest pass key into the field provided.
4. Download the free client or borrow your friend's game dvd to install the game.

Och om någon nu vill ha WoW guestpass så får ni det också

WoW: JNGTGZ-JGJF-CN7DVE-MNEE-CMVK86

1)Go to www.Warcraft.com/guest
2)Enter your guest pass key when promoted during the sing up
3) Download the free game client
4)Enjoy World of Warcraft FREE up to level 20.

Medlem

AOOOOO jag är också sugen föööfaaan måste testa detta innan jag köper, dels för o se om datorn pallar! såg något inlägg om "joina FZ för guest pass" jag är gammal member (extra creds yo)

har ni något guest pass över så PMa mig gärna, tack!

Medlem
Skrivet av Codreanu:

Visst kan jag dela med mig

Diablo 3: 6ENKM9-9RTB-98EWBD-BBKX-7W97W4

1. Go to www.diablo3.com/guest
2. Create a battle.net account or log in if you already have one.
3. Enter your guest pass key into the field provided.
4. Download the free client or borrow your friend's game dvd to install the game.

Tack så väldigt mycket!

Medlem

tjo, vore nice att prova d3 med ett guest pass. Är lite kluven och svårt att bedöma om jag kommer gilla det genom att se filmer.

PMa gärna ett guest pass om någon har ett över till mig tack på förhand! /C

Medlem

Jag skulle gärna vilja ha guest pass till Diablo 3! Jag skulle kunna byta det emot Dino D-Day på steam om det nu är något att ha! xD Om det är någon som vill byta så är det bara att skicka PM

Medlem

Jag skulle även jag vara tacksam om någon har lust att dela med sig av ett Guest Pass. Mest för att testa så att datorn orkar med det innan jag köper det.

edit: Fick tag på en av en polare!

Medlem

Vore extremt schysst att få ett diablo 3 guest key. Väntar fortfarande på mitt CE och bara dreglar och dreglar när jag tänker på det. Borde besöka ett mental sjukhus för diablo 3 dregling men den var full så gimme gimme

Medlem

Schyst med guest pass om någon känner sig givmild! Skulle inte sitta fel att spela lite denna kalla Göteborgskväll!

Medlem

Fått en nyckel, tack så mycket!

Medlem

Det skulle vara riktigt kul att testa Diablo 3 om någon har lust att skicka ett guest pass!

Medlem

Tja jag skulle vilja ha en om det går

Medlem

Hej barn,

Skulle vara tacksam över ett Guest pass.

MVH,
Grodiputin

Medlem

Någon själ som har ett guest pass över?
Skulle vara roligt att prova detta spel innan man köper det .

Medlem

Vill gärna ha ett pass med ifall det finns nåt kvar och en vänlig själ som vill dela med sig!

Medlem

Någon som skulle kunna skicka ett till mig, skulle vara grymt nice!

Medlem

Någon som kan PM:a ett guest pass? Vore riktigt nice!


signatur

iPod <3 ER-4p

Inaktiv

Kan någon snäll person PM:a mig ett guest pass? Tack så mycket på för hand.

Edit: Jag har redan fått en så ni behöver inte skicka en till mig mer.

Medlem

Sent ute jag vet =P Men om någon godhjärtad person har någon kvar så skulle jag bli fruktansvärt glad över chansen att få ett guess pass


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Jag är fortfarande inte övertygad nog för att köpa D3 och skulle väldigt gärna först vilja prova det. Så kan jag lova att ge tillbaka mitt gäst konto, vid eventuellt köp, till den som ger mig det nu, självklart.

Medlem

Edit: Tagit en, hem och prova snarast möjligt!

Tack Oddjob!

Medlem

Skulle gärna vilja se hur pass bra det fungerar på min laptop innan jag slänger ut pengarna, så har någon ett guestpass över skulle det vara schysst

Medlem

Har 2st som jag inte har nån användning av så kan lika gärna posta dom här, först till kvarn:

RR7GVR-NH2B-VWMXK2-66GJ-7KXRRB

EFB7MT-7XKG-GKR2JP-78NF-XHF7FW

Har en World of Warcraft guest pass också ifall någon vill ha:

KZ6XH2-8F4K-GRJXXK-WFJN-BM26RV

Medlem

Jag kunde få en MMOGA och var mycket nöjd ;p
bästa spel i år!!

Medlem

Har 2 st om någon vill ha, skicka PM


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem
Skrivet av Quelor:

Har 2 st om någon vill ha, skicka PM

You got mail


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

123
Skriv svar