Favorit och mest hatade Zoner?

Medlem

Skönaste: Tirisfal glades(bästa) WPL, Hillsbrad, winterspring, Zangarmarsh, Netherstorm, Barrens, STV

Värsta: Silverpine, alla bloodelf/draenei områdena, elwynn forest, arathi highlands, shadowmoon, hfp, thousand needles, tanaris.

Kan bara inte välja en. Men tirisfal glades är underbar. kan alla quests utantill tror jag

Inaktiv

Elwynn Forest: Rätt så skönt. Lite boring quest men landskapet är snyggt. Gillar inte humans. Rätt så stela 3/5

Eversong Woods: Questen är ganska okej. Landskapet är skitsnyggt. Älskar Blood Elf! 4.5/5

Dun Morogh: Gnome är nice men inte Dwarf. Questen är för mycket spring. Hatar snö och det tar en evighet att gå. Ironforge är tråkigt. 2/5

Tirisfal Glades: Dystert! Undeads är ganska sköna med hatar landskapet. Inte så mycket nya roliga ställen i Tirisfal. Questen suger!2/5

Ghostlands: Ganska lik Tirisfal med roligare NPC's och quest. Blood Elf! 3/5

Loch Modan: För tråkiga quest. Dwarf ställe Landskapet är okej. Gillar vattenfallen. Men ändå rätt dåligt. 2/5

Silverpine Forest: Samma sak Tirisfal Glades...

Westfall: Hatar Westfall! Landskapet är för tråkigt dock questen. Defias överallt! Human ställe. Dåligt! 1.5/5

Redrige Mountains: Ganska stor sjö. Finns inte många olika och roliga NPC's. Hatar sjöodjuret. Landskapet för bergigt och för mycket orange. 1.5/5

Duskwood: Booooring! Landskapet likt Undeads. Skit tråkiga quest. På nåt sätt kul ändå (?) Är inte där så ofta. 2/5

Hillsbrad Foothills: Det är väl okej. Questen är sådär och landskapet är nice. Det är humans mot undead. Fun fun fun. 3/5

Wetlands: Hatar träsk! Får tråkiga NPC's samt quest. Dwarf och humans tillsammans. Tråkigt! 1.5/5

Alterac Mountains: Det finns typ ingen stad. Inte många quest men dem är ändå tråkiga. Tråkiga NPC's. Landskapet är ganska bra. 2/5

Arathi Highlands: För mycket spring. Finns vissa roliga ställen. Lite roliga NPC's. Tråkiga byar. 3/5

Stranglethorn Vale: Tråkiga Quest!!! Tråkiga NPC's!!! Tråkiga Ställen!!! Tråkig landskap!!! Allt djungel! 1/5

Badlands: Finns inte mycket till byar. Tråkiga quest. Hatar Instancen. Orange landskap... 2/5

Swamp of Sorrows: För mycket träsk. Tråkiga quest samt NPC's. Inget roligt ställe. Labyrint Instance 2/5

The Hinterlands: För trångt. Sådär landskap. Questen är okej... Ganska roliga ställen. 3/5

Searing Gorge: För mycket röd och svart. Ganska roliga ställen och NPC's. Questen sådär. 3.5/5

The Blasted Lands: Landskapet är coolt. Questen samt NPC's är tråkiga. Ställerna sådär. 2/5

Burning Steppes: För mycket röd och svart. Sådär med ställerna. Labyrint Instance 3/5

Western Plaguelands: Gillar inte NPC's och spring questen. Gillar Instancen. Ställerna är kul. 3.5/5

Eastern Plaguelands: Rödare än Western [Dåligt]. Coola ställen. Rolig Instance. Questen är ganska bra. 3.5/5

Isle of Quel'Danas: För litet. Samma landskap som Eversong Woods [Nice]. Instancerna är fett roliga. Roliga och lätta quest. 4/5

Azuremyst Isle: Gillar inte blåa mörkret runt om. Ställerna är tråkiga. Questen är roliga ibland. 2.5/5

Teldrassil: Trångt Men jag gillar det sådär. Ställerna är ganska bra. Questen är för tråkiga. 2/5

Durotar: Klassiskt orc och troll ställe Älskar det. Ställerna är roliga. Landskapet är coolt. 4/5

Mulgore: Älskar Tauren. Questen är sådär. Finns nåt roligt ställe. Landskapet är snyggt. 3.5/5

Bloodmyst Isle: Finns coola ställen. Gillar inte det röda mörkret. Tråkigt med Draenei. Questen suger! 2.5/5

Darkshore: Tråkigt mörker. Tråkiga Quest. Tråkiga NPC's. Tråkigt med Night elf. 1.5/5

The Barrens: Landksapet är ganska bra. Questen suger. Orc, troll och tauren :). Rolig Instance. Roliga NPC's Roliga Ställen. 3.5/5

Stonetalon Mountain: Hatar questen samt NPC's. Finns nåra roliga ställen. Trångt 3/5

Ashenvale Forest: Inte för trångt. Snygg miljö. Roliga Quest. Ganska roliga NPC's. Lite tråkigt med Night Elf. 2.5/5

Thousand Needles: Gillar bergen. Tråkig färg på miljön. Tråkiga NPC's. För mycket spring i Quest. Nåra roliga ställen. 3/5

Desolace: För grå... Questen samt NPC's suger. Ställerna är sådär. 2.5/5

Dustwallow Marsh: Hatar träsk. Finns roliga ställen. NPC's är sådär. Questen suger. 2/5

Feralas: Gillar miljön. Finns roliga ställen. Tråkiga quest. NPC's är tråkiga. 3/5

Tanaris Desert: Gillar inte öken. Questen samt NPC's suger. Finns nåra roliga ställen. 2/5

Azshara: Gillar landskapet. Finns roliga ställen. Questen är ganska okej. NPC's är okej. 3.5/5

Felwood: För trångt. Gillar inte miljön. NPC's samt Quest suger. Finns inga roliga ställen. 1.5/5

Un'Goro Crater: Miljön är okej. NPC's suger. Questen är inte mycket spring. Finns nåt roligt ställe. 2/5

Silithus: Gillar inte öken. Gillar inte NPC's. Questen suger och ställerna är lite roliga. 2/5

Winterspring: Questen är roliga. NPC's är inte så bra. Gillar inte snö. Ställerna är roliga. 2.5/5

Hellfire Peninsula: Inte mycket spring quest och dem är roliga. NPC's är sådär. Ställerna är roliga. Coolt landskap. 3/5

Zangarmash: Hatar miljön, NPC's, quest. Ställerna är okej. 2/5

Terokkar Forest: Gillar inte miljön med questen är roliga. Ställerna samt NPC's är bra. Instanerna hatar jag. 2.5/5

Nagrand: Gillar miljön samt NPC's. Vissa quest är tråkiga men inte mycket spring. Ställerna är inte så roliga. 3/5

Blade's Edge Mountain: Trångt. NPC's är ganska bra. Ställerna är okej. Miljön ändrar sig 2.5/5

Netherstorm: Älskar miljön. Inte mycket spring quest och dem är roliga. NPC's samt ställerna är roliga. Roliga Instancer. 4/5

Shadowmoon Valley: Questen är roliga. Ställerna samt Miljön är bra. NPC's är bra. Instancen är rolig. 4/5

Fick jag med allt?


signatur

My only. My Preasures. My World of Warcraft.

Inaktiv

Favorit för Chill:
- Mulgore. Peace friend!
Favorit för Leveling:
- The Barrens. Tre instances och en massa Afrika djur, härligt.
Favorit för Story:
- För svårt val, förlåt.
Favorit rent Generellt:
- För svårt val, förlåt. Finns massor med underbara Zoner.
Hatad:
- Un'Goro Crater. WTF IS WRONG WITH THAT PLACE? Silithus är också en underlig plats...


signatur

Tack för att du läste detta meddelande.
Jewel, the response to WoW and Wii

Medlem

Mest älskade: Tanaris Desert. Mysiga, mysiga Gadgetzan med sina krejsy goblins. Underbara rarespawns och piratquests.

Mest hatad: Desolace. En riktig pina och alltid öde på folk. Tråkiga mobs och trist känsla.

Medlem

Gillar:
Elwynn forest och westfall ger mig sköna nostalikickar.
Isle of Quel'Danas. Vackert, men tack vare att det är 5 horde mot 1 alliance där nästan jämt på min server så kan det bli tröttsamt snabbt.
The barrens. Känns som afrika, tror jag...
Mulgore. Skönt naturområde och jag gillar taurens tema.

Ogillar:
Darkshore och Ashenvale. Nelfs startzon räckte med de färger som används. Color-overload!
Hellfire peninsula. Otroligt dålig start på TBC. Usch och fy för miljön!
Har ingen favorit i outland alls. För spejsat. Det ska väl vara Nagrand i så fall.

Ska bli skönt att springa på northrend.


signatur

Spelar mest: State of Decay 2

Medlem

Favoriter: Winterspring och Un'Goro. Älskar de ställena på grund av att det verkligen känns att man är ute i världen borta ifrån all civilisation.

Ogillade: Lock Modan och Wetlands. Känns verkligen inte som att det är något speciellt med de områdena.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Favorit: STV - Pvpmöjligheter.
Hatade: STV - Pvpmöjligheter.

Som bjosarn säger.. samma här både älskade och hatade Gankelthorn Vale


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Medlem

Älskar Hellfire Peninslua för alla sköna quests men hatar Blades edge mountains.

Medlem

The Barrens <3 Härligt ställe med massa möjligheter.

Durotar är mindre kul, ser trist ut och det är riktigt jobbigt att springa upp och ner...

Inaktiv

den skönste zonen e lungt dun morogh....

den mest hatade zonen är wetlands tråkiga quests inga roliga wanted....

jag blir mest deppprimerad när jag sätter min fot duskwood ur tråkiga quets och långa avstånd mellan och utan mount där tog det lång tid i duskwood för mig....

Inaktiv

Gillar det mesta i Northrend, Dragonblight är väl extra episkt. Mest hatade zon måste nog vara nästan vara Barrens. Vackert möjligtvis, men ack så hemskt att springa igenom.


signatur

Gaming News, Rants, Editorials;
http://birchmann.wordpress.com

12
Skriv svar