Längtar sönder!

Medlem
Längtar sönder!

Är de ngn mer än jag som längtar?! Eller är det bara jag som är helt stört galet sugen på Diablo III?!

Medlem

Ser oroligt fram emot tisdag... tänk om det inte är så bra som det ska vara? Lär bara få några timmar att testa, sen är det sova och ny jobbdag igen.

Medlem

Nope. Hela Blizzards hype-train har gått mig ganska obemärkt förbi.


signatur

Imperator

Medlem

Diablo vadå?

JA!

Medlem
Skrivet av Ghostknight:

Ser oroligt fram emot tisdag... tänk om det inte är så bra som det ska vara? Lär bara få några timmar att testa, sen är det sova och ny jobbdag igen.

har du inte fått prova betan? jag vart helt lyrisk tycker de var kanon.

Inaktiv

Här längtas det, absolut! Fast kommer inte kunna spela det förrän helgen efteråt.

Medlem

Blev faktiskt lite besviket av Diablo III betan, gav inte samma hype som man fick i Diablo II. Fast det kan bero på att normal svårighetsgraden var för lätt, speciellt med wizard. Hard eller nightmare kanske blir roligare. :/

Medlem

Ingen beta för mig, det kändes som att öppna julklapparna den 23:e, däremot har jag ju titta en hel massa på när andra spelar.

Medlem
Medlem
Skrivet av mordsint:

Här längtas det, absolut! Fast kommer inte kunna spela det förrän helgen efteråt.

awww stackaren! min sambo ska på konferens fre-lör så de blir inte så mkt spelande för honom heller när de väll släpps. men ja kommer kunna spela. älska att vara student!

Medlem

Spelet är nertankat och klart att installera den 15:e. Suget är enormt nu. Wizard here I come:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Ariath:

Spelet är nertankat och klart att installera den 15:e. Suget är enormt nu. Wizard here I come:)

Jag har inte bestämt mig för vad jag vill spela... iiihk! jar provat allt utom barbarian. gillade wizard och daemon hunter... men ja vet inte. hummm... får se vad det blir!

Medlem
Skrivet av KeeWee:
Skrivet av Ariath:

Spelet är nertankat och klart att installera den 15:e. Suget är enormt nu. Wizard here I come:)

Jag har inte bestämt mig för vad jag vill spela... iiihk! jar provat allt utom barbarian. gillade wizard och daemon hunter... men ja vet inte. hummm... får se vad det blir!

Jag testade wizard på betan men kommer ändå köra alla klasser framöver:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Visst ser jag fram emot det men "helt galet sugen" är nog att överdriva i mitt fall. Jag har lyckats hålla hypen under kontroll någorlunda.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Säg vad man vill om Blizzard men deras spel har verkligen många fanatiska anhängare. Kom ihåg att äta och sova också.

Medlem

Sugen är man helt klart, men jag är inte så hysterisk inför släppet.

Medlem

Jopp, provade betan och det kändes skoj men jag har försökt hålla hypen så låg som möjligt, aldrig bra att vara överhypead.
Har försökt hålla tankarna borta från Diablo 3 också så man inte bara skulle gå och vänta på det så det skulle kännas som en evighet men det var lite svårt eftersom senaste månaden stod det alltid nån nyhet om D3 på nån av sidorna jag brukar läsa

Medlem
Skrivet av Izuel:

Säg vad man vill om Blizzard men deras spel har verkligen många fanatiska anhängare. Kom ihåg att äta och sova också.

Vf ska man göra det?

Medlem

Mycket lägligt med en kommande kort vecka... efter onsdag klockan 18 så blir det till att köra hårt fram till och med söndag. Irriterande nog så är kidsen på jobbet inte gamla nog att ha spelat D2, så de fattar ju inte vad allting handlar om... följaktligen kan jag inte heller diskutera spelet med sagda kids. Dagens ungdom... etc.

Medlem
Skrivet av Ghostknight:

Mycket lägligt med en kommande kort vecka... efter onsdag klockan 18 så blir det till att köra hårt fram till och med söndag. Irriterande nog så är kidsen på jobbet inte gamla nog att ha spelat D2, så de fattar ju inte vad allting handlar om... följaktligen kan jag inte heller diskutera spelet med sagda kids. Dagens ungdom... etc.

Själv har man obligatoriskt 4 timmars arbete på onsdagen, så jag slutar kl 10. Hem och gamea till söndag.

Medlem

Såg att mitt spel skickades igår om jag får på måndag blire segt att vänta till på natten. Men vilka char ska ni lira som? Ska lira som Daemon hunter

Medlem

Blir att köra Barbarian som main och Witch doctor som alt.
Därefter de övriga klasserna när tid finnes.

Medlem

Såg att Discshop har skickat mitt, kan det inte bli tisdag snart.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ettan var riktigt bra, Tvåan var helt okej, riktigt rolig att lana dock! Trean..... är jag misstänktsam mot, kommer dock inte kunna skaffade på ett bra tag, om de inte släpper det till konsol förstås... hoppas det blir bra till konsol isåfall.

Och nu vill jag inte höra en massa antikonsol snack!


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Medlem

Snart 24H o hoppas fan jag får mitt ex imorgon med posten så jag är förberedd!

Medlem

22 timmar 10 minuter kvar.

Ska vara vaken hela natten och lägga mig vid kl 13:00 och vakna halv 12

Medlem
Skrivet av Reaction:

22 timmar 10 minuter kvar.

Ska vara vaken hela natten och lägga mig vid kl 13:00 och vakna halv 12

Good choice!

I sådana här lägen önskar man att man var arbetslös :D.

Nåväl, lång helgen närmar sig med 4 dagars gaming.

Medlem

Gah jäkla spelbutiken spelet vart skickad i torsdags o trodde jag skulle få det idag men nä då. Aja då sprack gaming inatt då får väl vänta imorgorn

Medlem
Skrivet av Reaction:

22 timmar 10 minuter kvar.

Ska vara vaken hela natten och lägga mig vid kl 13:00 och vakna halv 12

lycka till med det! inte ens när jag jobbade natt kunde jag göra så!!

12
Skriv svar