Låt oss gissa på när Diablo 3 får sitt släppdatum avslöjat.

Inaktiv
Låt oss gissa på när Diablo 3 får sitt släppdatum avslöjat.

I pollen kan du gissa på när släppdatumet
för Diablo blir avslöjat.

Skriv gärna din gissning på när du tror att spelet
även finns att köpa i butiken. (år, månad)


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

tror på E3 2011, släpp - sommaren 2012

Inaktiv

tror också på E3 2011,
fast släpp - jul 2011 istället


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Skägg.
10 Chambers

Blizzard satsar väldigt lite på E3 så jag gissar på Blizzcon


signatur
Medlem

Hmm
Visar upp vid Blizzcon 2011.
Släpper spelet Sommaren 2013...

Var ju liknande stil med SC2 Wings of Liberty och nu med Zerg delen så de lär göra något liknande med Diablo 3, som i sig ska vara ett komplett spel (SC2 blir "komplett" när alla 3 delar har släppts imo), så de lär ta sin lilla tid på sig.
Dock hoppas jag att jag har fel ang. datumet 2013 och att det släpps slutet av 2011 eller början 2012.

Medlem

Det är ju tänkt att spelet ska släppas i år, så...

Inaktiv
Skrivet av Stephan:

Det är ju tänkt att spelet ska släppas i år, så...

källa, onegaishimasu


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Blizzcon 2011 är min gissning. Hade hoppats att det släpps då istället, men mest troliga är att det confirmas en release till dec~

Medlem
Skrivet av Sipmo:
Skrivet av Stephan:

Det är ju tänkt att spelet ska släppas i år, så...

källa, onegaishimasu

Som vanligt när det gäller hittar man den inte.

Det var en nyhet som publicerades bl a på FZ för några månader sen, jag tror det var i samband med att det sades att första expansionen till SC2 inte kommer förrän 2012. Dom sa samtidigt att dom dock planerar att släppa en titel under 2011, och med lite slutledningsförmåga är det lätt att räkna ut att den enda titeln det kan vara är Diablo 3.

Medlem

Blizzcon tror jag minsann. Iofs, om det är planerat att komma i år så kommer det kanske på E3, då jag kan tänka mig att de resonerar det som för sent för blizzcon.


signatur

Videomupp

Medlem

Svenskadiablo.se där finns en artikel om att de vill släppa det i år. Betan kommer förmodligen redan i höst.


signatur

AYY LMAO

Medlem

November/December skulle jag tro, får säkert veta på Blizzcon i år.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

When it's done.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Vym
Medlem

Håller tummarna för blizzcon i år, men har inte alltför höga förhoppningar så jag slipper bli besviken.

Medlem

Ops, jag tror jag av misstag klickade i blizzcon 2012 men menade 2011. Så kan det gå!

Medlem

Jag fattar inte hur folk gissade annat än blizzcon 2011 och annat datum!!

Om man tänker på hur blizzards tidigare spel-datumsläpp funkat så har de släppts under beta tiden... och D3 betan börjar nån gång mellan juli och september men datumet för spelet lär de släppa oktober-november! Men om betan börjar tidigt juli finns det även en LITEN chans att vi får reda på datumet slutet av september!


signatur

This is Jimmy

Medlem
Medlem

om det är 17 jan så blire min brorsas födelsedag! men jag skulle inte räkna med nått specielt datum än, om de visste och hade valt ut ett så skulle de nog gärna velat dela med sig av det på blizzcon!


signatur

This is Jimmy

Medlem

Vill tipsa om en snygg och clean sida där man kan hålla koll på hur många dagar det är kvar tills Diablo3 går att spela: http://d3counter.readme.nu/

Dessutom finns syster sidan: http://www.thedungeongrinder.com/. Lätt att hålla sig uppdaterad om nyheter samt diskutera kring Diablo3.

1
Skriv svar