Moustache Movement letar fler goa gubbar till WoD

Medlem
Moustache Movement letar fler goa gubbar till WoD

Hej på er!

Vi är ett gött gäng polare i 25-35 årsåldern med varierande ansiktsbehåring som lirar dator tillsammans på kvällarna. Vi har nu fallit tillbaka på gamla hederliga WoW för att ta oss an expansionen. Vi har alla raidat tillsammans i tidigare expansioner och är erfarna wow-spelare hela bunten.

I Warlords har vi tänkt raida två kvällar i veckan. Vi dödar skit snabbt, går och lägger oss och sedan upp till jobbet dagen efter. Hardcore raiding, casual schedule (TM).

Är du vuxen (25+), gillar att vara förberedd och studera tacts, kan din klass och optimerar ditt spelande - samt inte är otrevlig och dum i huvudet - så är du mer än välkommen att skicka en application till oss: mmguildapp@gmail.com

Vi finns på Zenedar, Horde. Expansionen ger ju dessutom tillgång till en gratis 90-boost om inte ni har en karaktär på servern redan.

Länk till oss på armory:
http://eu.battle.net/wow/en/guild/zenedar/Moustache_Movement/

Cheers!

/Lushbits, GM

Medlem

Ni kanske får en anstormning av nya medlemmar i november när hela FZ ska sluta raka sig och odla mustasch.

Medlem

Haha, nice! Nu är det ju inget krav direkt med hår i ansiktet, även om de flesta av oss är rätt skäggiga

Medlem

Intressant!

Har precis startat upp WOW igen iom att pandaria bidde gratis.. Hade absolut inte tänkt göra det, men det blev så. Vet dock inte OM jag ska skaffa WoD, men om jag gör det låter ju erat gille rätt lämpligt :). Roliga är att jag har min druid på just Zenedar också!

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Intressant!

Har precis startat upp WOW igen iom att pandaria bidde gratis.. Hade absolut inte tänkt göra det, men det blev så. Vet dock inte OM jag ska skaffa WoD, men om jag gör det låter ju erat gille rätt lämpligt :). Roliga är att jag har min druid på just Zenedar också!

I know the feeling - lätt hänt! Men då är det la bara att hoppa in i gillet och kolla om du trivs (och om vi trivs med dig, haha) Whispra bara ingame, maila eller säg hej på twitter: @lushbits

1
Skriv svar