Om ni spelar D2 nu så skriv här!

Medlem
Skrivet av Ariath:

Jag har aldrig kört HCL bara vanlig ladder. Det händer ju som sagt att man gör en tabbe då och då hehe.

Är det HCL du menar nordre?

Ja, han menar HCL.


signatur

Rawr

Medlem

Så duktig på spelet att jag inte dör nån gång är jag inte. Då lär jag inte vara mycket till hjälp hehe. Jag kör dock gärna ihop med folk på lite lugnare nivå.

Du kanske är intresserad Crawller?:) Jag har helgerna fria under sommaren så några mångtimmars-race kan jag vara med på. Det går säkert bra på vardagar också men jobbet kommer ta ut sin rätt tidmässigt, tyvärr.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Jag kanske kan vara med och leka =P
Får se om det blir något spelande vid 1.13 chansen finns. på sommaren har jag all tid i världen.


signatur

Rawr

Medlem

Gött. Som sagt är det ingen rush att hoppa på direkt vid uppgraderingen. Aja, vi syns här nästan dagligen så vi bestämmer nåt längre fram:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Inaktiv

spelade en jefla massa d2 innan (expantion) jag kan börja igen om jag sliper sitta och lira själv xD

Inaktiv

jag vill va med!

Medlem

självklart;)

nordre = hardcore:P

Medlem

Men geee Ladder reset och ny patch då så man kan spela.

Medlem
Skrivet av dr00l:

Men geee Ladder reset och ny patch då så man kan spela.

Håller med.


signatur

Rawr

Medlem

Jag lirar, dock bara HcL. Har en Summonernecro som kan soloa allt om ngn behöver hjälp.

*Theeter

Inaktiv
Skrivet av Theeter:

Jag lirar, dock bara HcL. Har en Summonernecro som kan soloa allt om ngn behöver hjälp.

*Theeter

Nog för att helvetet frös till is när 1.10 kom, men det här klår nästan det..

Inaktiv
Skrivet av Thauerion:
Skrivet av Theeter:

Jag lirar, dock bara HcL. Har en Summonernecro som kan soloa allt om ngn behöver hjälp.

*Theeter

Nog för att helvetet frös till is när 1.10 kom, men det här klår nästan det..

måste nog hålla med..att denna norrlänning lever och frodas ännu !?

Medlem

Hej Drutten, allt bra? Dags att lira lite Dibbe då?

Inaktiv

sitter fast i wow träsket just nu, kom dit vet jag

Medlem

Ajajaj. Been there done that.

Har klarat mig utan i några månader nu. Lirade rätt mkt (läs för mkt).

Medlem

jag gör det nu XD:P

Medlem

jag gör det nu XD:P

Medlem

jag gör det nu XD:P

Medlem

jag gör det nu XD:P

Medlem

jag gör det nu xD:P

Medlem

samir, sc/hc?

Medlem

Du hittar inte många HClirare dessa dagar nordre, de flesta av oss har stigit ner från den ända riktiga formen av D2-lirande som existerar

Jag loggar kanske en gång varannan vecka och lirar lite SCNL numer, mest för att hålla kontot igång, jag har gjort min tid på HCL tyvärr även om det känns lite tråkigt att det ska va så


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

inte på detta forum iaf:P, jag är lvl 98 nu, kommer väl bli lite tok-spelande några dar till men sen blire fan chilla, pcm-bot äcklena blir nr1 99 iaf -_-....Men som Legit är jag å han som jag LANar med, 1a och tvåa....

Medlem

Därför jag slutade med HCL, det är omöjligt att tävla mot bottar med chicken som går 24/7 dessa dagar och har man ingen chans att vinna laddern försvinner liksom meningen med rushen för mig, och därmed spelets bästa del.

Synd men sant, och snyggt jobbat nordre, väldigt trevligt att se att ni är några som fortfarande kämpar där uppe


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

12
Skriv svar