Open Beta Weekend för Diablo 3 om 2 timmar.

Medlem
Open Beta Weekend för Diablo 3 om 2 timmar.

tänkte om nån missat att det är open beta i helgen för Diablo 3 så kolla in detta http://eu.battle.net/d3/en/blog/4105609

Ha're!


signatur
Medlem

eventuellt 14 timmar .,
men då hinner man gott och väl dra ner klienten i hela 350kb/s


signatur
Medlem

Drog ner den i 2mb/s

Börjar kl 21:01 ikväll.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Någon som vet om betan är mp eller om det bara är sp?

Medlem

det är vad du vill, du kan spela med kompisar


signatur
Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Drog ner den i 2mb/s

Börjar kl 21:01 ikväll.

mjaa.. jag sitter bakom min lilla router hemma och inte helt hundra på ifall den funkar bra med p2p, eftersom det mesta jag tog hem var direct download.
Fast hade ju hela dagen på mig så det är ju förstås klart sen gammelt.


signatur
Medlem
Skrivet av pierreB:
Skrivet av Neatherblade:

Drog ner den i 2mb/s

Börjar kl 21:01 ikväll.

mjaa.. jag sitter bakom min lilla router hemma och inte helt hundra på ifall den funkar bra med p2p, eftersom det mesta jag tog hem var direct download.
Fast hade ju hela dagen på mig så det är ju förstås klart sen gammelt.

Jag ladda ner det när jag kom hem och hörde att dem hade gjort deras misstag med att alla kunde gå in utan beta key. Men det var ju bara uppe 2-3 timmar vad jag har hört innan dem la ner servrarna. Så jag har mitt klart redan också för kvällens testande av D3. Jag laddade också ner min i 2mb/sek och det gick ganska snabbt ändå Hoppas din väg i betan blir lärorik!


signatur

"All that's left of proud Tristram, are ghosts and ashes."

Medlem
Skrivet av pierreB:

det är vad du vill, du kan spela med kompisar

Trevlans, tackar för svaret.

Medlem

Har spelat betan så mycket att jag smålessnat, men ska lira med några polare nu som inte fått betan. Men nu, 21:25 så är redan inloggningsservarna överbelastade eller något för vi kommer inte in. Haha, vilket skämt!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av b0ne:

Har spelat betan så mycket att jag smålessnat, men ska lira med några polare nu som inte fått betan. Men nu, 21:25 så är redan inloggningsservarna överbelastade eller något för vi kommer inte in. Haha, vilket skämt!

Märkt detta, försöker logga in men samma problem här. Hoppas dem fixas snarast, så man slipper klicka "Login" hela natten


signatur

"All that's left of proud Tristram, are ghosts and ashes."

Medlem

Kom in utan problem, har kört i ca 40 min och tycker att det är väldigt kul
Kan inte den 15 maj komma snabbare.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Kom in utan problem, har kört i ca 40 min och tycker att det är väldigt kul
Kan inte den 15 maj komma snabbare.

Okej vissa har allt tur :/ Joinade du på EU eller US servers? Försökt i en timma nu =/


signatur

"All that's left of proud Tristram, are ghosts and ashes."

Medlem

Updating setup files aslänge :S

Medlem

Jag får flera olika inloggningsfel, har försökt på både EU och US ... tristaste är att Blizzard inte går ut med nån info.


signatur

-Talyren

Medlem

fick precis reda på att en god vän kommit in, han loggade in på US-servrarna.


signatur

-Talyren

Medlem

funkar inte för mig...

Medlem

så tråkigt.. försökt som fan... US och EU... ena gången får man att serverna e upptagna, andra gången får man att man inte ha ngn license attached.. men jag har battletag,,,

vill spela :/


signatur

//Peace out

Medlem

står nu att servrarna är fulla. Får du ett error 37, var inte orolig, detta betyder att servern är full.

Dom jobbar just nu på att stabilisera dem servrar som existerar ( typ 1 server på 10 miljoner ) så om ni har tur kanske vi kan lira nästa sekel skifte eller något ^^)

Medlem

Jag lyckades spela i ungefär 2 minuter för 20 minuter sen... IT WAS AWESOME! ;D


signatur

-Talyren

EDIT: Skit i vad jag skrev tidigare! Var bara att välja "The Americas" så kom man in Men nu får man istället "Error 3004"

Medlem
Skrivet av fixarjocke:
Skrivet av Neatherblade:

Kom in utan problem, har kört i ca 40 min och tycker att det är väldigt kul
Kan inte den 15 maj komma snabbare.

Okej vissa har allt tur :/ Joinade du på EU eller US servers? Försökt i en timma nu =/

Sent svar, men jag kör på US, tror inte EU funkar i betan.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

US är de enda som funkar, har spelat igenom betan två gånger nu. Var bara att nöta i inloggningsskärmen tills man kom in, samma sak gällde när man ville in i ett game.


signatur

-Talyren

1
Skriv svar