FZ.se
Bli medlem på FZ:s forum!
Här i FZs forum ansvarar medlemmarna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på FZ.se. Läs våra regler.
martyr
Titel Veteran
Registrerad 2002-03-07
Inlägg 965

henko skrev:
Det är i princip hopplöst att köra om man inte är iallafall hälften som gått in tillsammans...

Om man farmar rep så verkar det ju gå snabbare att bara stå som en zombie och loosa på 4-6min än att kämpa och loosa på 15-30min vilket är lite skruvat :I

Därför man ska kombinera att levla fishing smatidigt man idlar AB =) behövs 100 för att börja men sen e de lugnt.

martyr
Titel Veteran
Registrerad 2002-03-07
Inlägg 965

prikk skrev:
det är bra å veta att även om det finns massa über pvp-gear i raidinstanserna (vapnen t ex) så finns det otroligt mkt gear utanför.. repgearet med wsg å ab är ett bra exempel på jävligt bra pvp-gear
en warrior som kör med tier1/tier2 i pvp kommer bara vara seg å döda, själv gör han ingen skada..
präster som kör med tier1/tier2 i pvp.. hrm.. mjo det funkar ju, men dom är squishy så innihelvete..
bra pvp-healers kör med saker som master sergeant major's silk cuffs å dyligt, och satsar stenhårt på stamina :)
mitt pvp-healinggear som inte är särskilt über.. består av tre tier1 (-0,1 sec till flash heal) och resten delar som ökar 1. stamina 2. int 3. +heal
skulle aldrig drömma om å slänga in massa tier2 ;p
fan pinsamt ju, fade:a 50% av gångerna nån slår på en :-)

du springer ju alltid med shadowform mitt i klumpen :x

henko
Titel Proffs
Registrerad 2001-12-07
Inlägg 1 403

man skulle haft nått dylikt med sin facemelter ;>

wishlist
edit: fel url

Raderad
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-22
Inlägg 0

hahah
fear the Klump plz

btw.. din wishlist var fan lite fucked up.. kör på lok'amir med dragonslayer's orb istället, och byt ut den fruktansvärda ringen till c'thun-rewarden ^^ (eller om du vill vara mer realistisk, beroende på guild, så ta Band of Forced Concentration eller nåt :-)
crit är bara smutsigt för en präst, spellpower ftw ;)

Eragord
Titel Intresserad
Registrerad 2005-02-08
Inlägg 64

Tycker dom ska göra om hela systemet vet guild som säljer spot i deras farm grupper... så folk som har nada skill i pvp kan bli rank 14..

martyr
Titel Veteran
Registrerad 2002-03-07
Inlägg 965

Eragord skrev:
Tycker dom ska göra om hela systemet vet guild som säljer spot i deras farm grupper... så folk som har nada skill i pvp kan bli rank 14..

hmm sälja.. lamt...

men grindar man rank14 så lär man sig nog ett o annat, krävs ju en hel del nerlagd tid.

Raderad
Raderad
Titel
Registrerad 2013-05-22
Inlägg 0

ja, man lär sig att lägga jättemkt tid på datorspel T_T

TixFrix
Titel Proffs
Registrerad 2001-11-29
Inlägg 1 202

Ja du. Fy fan vad mycket underliga saker jag lärt mig genom att läsa guildchat när jag idlar ironforge.

Gen
Gen
Titel Proffs
Registrerad 2004-08-17
Inlägg 1 872

Här är en film om när man kunde möta Blizzard i WSG (lvl 20-27). Här ser man ett klipp där GMs summonar Kazzak i mitten på WSG kartan vilket är rätt kul :)

http://www.warcraftcinema.com/00320060415135042/BlizzardinWSGFunEnsuesPart1.movie?u=8

Online just nu

Du är inte inloggad. Logga in för att få tillgång till fler funktioner.

Forumet modereras av FZ Crew.
Har du synpunkter på modereringen, var vänlig kontakta oss.

Anmäl inlägg och trådar som bryter mot forumets regler.

Alla kan läsa det här forumet.
Inloggade användare kan skriva i det här forumet.

Just nu är 73 medlemmar online. 2 foruminlägg har postats idag.

FZ