Problem med inloggning

Medlem
Problem med inloggning

Hejsan.

Jag har nyss formaterat om hdd:n och installerat in WoW igen och hämtat alla add-ons jag hade. Men jag får problem när jag loggar in på mina karaktärer(har testat karaktärer på olika servrar). Jag har alltså installerat om allt och använder exakt samma add-ons som innan. När jag loggar in så ser jag alla spelares namn som Unknown, t.ex Blood Guard Unknown och jag blir disconnectad efter en liten stund, jag kan inte prata med NPC:s eller så heller. Jag uppskattar alla svar och jag tackar i förhand

Inaktiv

Använder du samma addonmapp som tidigare eller ladda du ner dem igen? Om du laddat ner dem igen kolla en extra gång så du tagit senaste verren av alla addons.

Om inte det är felet äre bara att logga ut disable en logga in och kolla om det var den som var fuckad(pardon my french) och om det inte var det är det bara att fortsätta till du hittar den som är felknullad(pardon my french again)

GL HF

Medlem

Jag har testat att radera alla mina add-ons from WoW mappen, händer fortfarande samma sak när jag loggar in

Edit: Jag har haft det här problemet tidigare men kommer inte ihåg hur jag löste det

Medlem

det är nätverks relaterat. Ladda hem nya drivisar om det finns eller sök lite på wow-europe support forum för att se vad du bör ändra


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Okej tack, ska kolla runt där lite

Medlem

Jag har nu kollat igenom support sidan och har kommit fram till att det är routern det är nåt felinställt på, spelet funkar finfint när jag kopplar bredbandet direkt till modemet.

Medlem

Har nu följt de anvisningar soms tår om hur man konfiguerar routern för WoW och spelet funkar bra nu, Tack för hjälpen

Medlem

Så lite så, hadde samma problem själv men då var det nätverks drivisar, fast det skedde inte alltid utan kunda vara ok en månad och sen gick det inte spela alls i nån da och sen ok igen så det tog lång tid innan jag fatta va det var


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar