Skulle du vilja spela i en FZ-guild?

Medlem

Som det ser ut nu så behövs det nog lite av alla klasser, kan logga in snabbt och kolla hur det ser ut

Warcraft Realms

Där kan du se hur många det är och villka klasser som behövs

Gen
Medlem

Äntligen vet man vad guildet heter iaf Loggar in nästan varje kväll i hopp om att officers är online men icke .<

Medlem

shammy skapad, lvl 5 atm. (fanns ju inga shammys i roostern så..)
messar officer när jag ser att nån e online. Min toon fick heta "Cobretta"

Inaktiv

de kan omöjligen vara andreas = cobra ?

Medlem

Tjaaa Alex
längesen nu ^^

Jodå de e jag, Andreas fyllbulten från smålandsskogen

Inaktiv

ÅH MEN HERREGUUUUUUUUUUD !!!!!

ses på wow ikväll då

Medlem

Men vafan då gubbar... Inte glömma varann.


signatur
Inaktiv

aldrig glömma, *minns tebaka till tims fest där theet + cobra hade brottning i kalsonger!*

Men varför e aldrig nån online kom an nu min lvl 11 paladin e inget skoj , givf grp och help me out , 199% horde här går fan vilse hela tiden !

Antikvitet

Vi har varit lite dåliga med onlajnandet de senaste dagarna. Själv har jag mest suttit och programmerat på en ny cool funktion till sajten som kommer snart. Men nu ska det bli bättring! Håll ett öga öppet.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Själv hade jag inte tid alls i helgen, fint väder & födelsedagar... im la familyguy. Men vi hinner nog ses

Medlem

Jag håller på och förbereder en character transfer till Kul Tiras, vet inte riktigt om jag ska slänga över min 60+ Rogue eller 60+ Shaman :S

Inaktiv

Hur går det för er, är det något folk online? Blev lite småsugen på att ge spelet en chans till, då detta låter som ett roligt koncept.

Inaktiv

Ska man gå efter responsen på min fråga här ovanför så går det inget vidare känns det som :D. Ingen som kan tala om hur det fungerar?

12
Skriv svar