system probs help please

Medlem
system probs help please

ja just detta unika problem har jag inte hittat någon annan på webben som har och jag har sökt om man räknar ihop det lätt över 10 timmar non-stop men då .. till det riktiga problemet.

::
Jag spelade wow ett tag till lvl 30 typ sen fick jag mitt lilla problem. när jag loggar in--> tar enter world, laddar loading screenen och kan röra mig i 2-20 sec sen startar windows och jag måste ta start windows normaly och som jag sa problemet är unikt ja för det är den bane mig för jag har instalerat om, formaterat, tagit bort interface och wtf, min dator är inte överhettat eller över belastad då jag kan ha igång båda wc3 cs lord of the rings online och då lotro är mycket mer krävande än wow så är ju den saken klar jag har fixat andra drives till grafik kortet också så då det inte heller fungerade gav jag f.. upp har någon lösningen till detta skulle jag kissa på mig av glädje ..+++ error loggen i wow är tom ..............................
kaputt

Testpilot

Så maskinen bootar om då du precis kommit in i spelet?

Dra hem Ultimatebootcd http://www.ultimatebootcd.com/
Starta på den , slå igång ett memtest o låt den stå o harva en natt o se om du har probs med minnet , wow av nån anledning är grymt känsligt för minnesfel.

Överklockning av processor o sånt är också en säker metod att krasha sitt wow med konstiga fel.

1
Skriv svar