Vad är League of FZ?

Antikvitet
Vad är League of FZ?

Sedan april 2007 finns det en guild på World of Warcraft-servern Kul Tiras som heter League of FZ. Denna guild är FZ:s officiella WoW-guild, för dig som gillar WoW och ser dig själv som (åtminstone delvis) en casual gamer.

I vår WoW-guild är förstås alla välkomna och vår förhoppning är vi ska kunna hjälpa varandra. För att få en inbjudan kan du kontakta karaktärerna Sacires eller Xanyeth.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Antikvitet

Guilden är en Alliance-guild. Se här för mer information:

http://armory.wow-europe.com/guild-info.xml?r=Kul+Tiras&n=Lea...


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Om det är du som är Guild Master, byt hand på knivarna.


signatur
Inaktiv

Har vi tabard än ?

Skägg.
10 Chambers

'tabard finns!


signatur
Medlem

Sacires eller Xanyeth är ju nästan aldrig online när ja e de..!!

finns det ingen annan än dom som kan lägga till members i gillet?

Inaktiv

jo jag kan leroza men har varit offline pga flytt...har inte haft något nät;/ men nu har jag ska fixa igång mitt konto igen snart så kan jag börja inv folk;) skulle vara lite roligt mer fler i guildet som är online;)


signatur

No one put´s baby in the corner!

Medlem

Jag väntar på att någon FZ officer ska komma online, -är en lvl 34 Warlock vid namn Warstomage, ska försöka hålla utkik efter er :).

Inaktiv
Skrivet av TixFrix:

Om det är du som är Guild Master, byt hand på knivarna.

Medlem

Hur ofta gör ni raids? (om ni nu gör det)


signatur

You can run, but not Hide; the Hunter still see you.....

Inaktiv

Lol, alliance

Medlem

ja förfan, aldrig horde


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

brukar vara ungar som väljer alliance....

Medlem
Skrivet av d3gig:

brukar vara ungar som väljer alliance....

ungefär som att alla mörkhyade är kriminella och alla araber är självmordsbombare?
fördomar, gotto love em o/

</sarcasm>

Medlem

Precis börjat lira WoW igen, otroligt men sant, började sakna gemenskapen. Funderar köra på Kul Tiras och spela mer casual, och eftersom det är en PvE-server så gör man inte byxorna varje gång man ser en fiende med oändligt högre level än en själv...

Pansarknekt

Bild på league of FZ tack. Spelar på stormreaver men tycker ändå det kan va kul o se lite screens på er. Visa tabarden oxxå


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Man blir nästa sugen på att börja lira igen

Medlem

Lever guilden eller är den helt död?


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

Svaret verkar vara både ja och nej
http://www.warcraftrealms.com/guildsheet.php?guildid=1664058&...
Vet inte hur tillförlitlig uppdateringen är, men det brukar stämma på någon vecka när.

Medlem

ja det här var komedi, man startar en guild, gjorde ett forum helt dedikerad till denna guild sen vart det bra tyst


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Är det någon som spelar just nu?


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Vi är ett par tappra som spelar, men de flesta har blivit inaktiva.


signatur

Robin,
Frilansare

Medlem

jadu det hände inte så mkt med guilden va? :\

Medlem

Får göra ett nytt ryck tills när WotLK kommer?

Antikvitet

Vi är som xplejjn säger några som forfarande spelar. När WotLK kommer i höst kommer säkert aktiviteten kicka igång igen, det vore roligt.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Har tankat hem och tänkte köra trial ett tag, har aldrig spelat WoW och man undrar ju vad all the fuzz is all about

Man lär väl knappast ta över allt men man kan ju försöka


signatur
Medlem

Låter som det kan bli ett härligt steg från hardcoreraidandet. Är jävligt sugen på att börja casualraida 10manna typ.
Har ni några planer på att casualraida i wotlk eller är det bara en såndär guild där 9/10 inte tog sig till 70 och Alterac Valley var enda 'instancen' som spelades?

Antikvitet

Nu när Lich King är ute så är det åtminstone ett tiotal som spelar i guilden. Kika in på Kul Tiras och whispra någon av oss (t.ex. Sacires, Xanyeth, Laewon). Vi raidar inte, men vi instansar då och då. Väldigt casual.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv

hur många memmbers har ni?

Medlem

Är guilden fortfarande aktiv? Jag har lirat i flera omgångar tidigare och lagt ned för att jag inte hitta några sköna människor att lira med. Jag har tidigare lirat 100% casual och nästan uteslutande på horde sidan. Är det värt att hoppa in igen och lira lite med Er?

12
Skriv svar